Narzuta lnianao-bawełniana

Od dłuższego czasu, bardzo dłuższego planowałam uszyć narzutę na łóżko rodziców. Najbardziej stopował mnie fakt, że łóżko to 2mx2m . Wybór materiału też odgrywał swą rolę. Chciałam kupić coś naprawdę super. W końcu się udało. Pewnego pięknego dnia weszłam do hurtowni i zobaczyłam totalnie przepiękny len połączony z bawełną. Absolutna rewelacja.
Kupiłam tego tyle metrów ile trzeba w kilku częściach. W domu pocięłam na kawałeczki ;) . Zawsze mnie śmieszy cięcie na kawałki do patchworku a potem tego pilne zszywanie.
Pod materiałem kryje się ocieplina dość cienka i spodni len. Narzuta ma jeden tylko minus, jest dość ciężka. Poza tym uważam, że jest jedną z ładniejszych i bardziej pasujących do swego celu rzeczą.

Narzuta ma wielkość 2m x 2,5 m i szczelnie przykrywa łóżko. Wzór jest dość prosty, bo bałam się, że przy tej wielkości coś bardziej skomplikowanego mnie zabije.


 



Komentarze

  1. Narzuta jest świetna, a tkanina naprawdę piekna, jakże duzo pracy i serca jest włożone w tą narzutę dla rodziców:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna narzuta! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też zawsze śmieszy cięcie na kawałki a potem zszywanie, po co??? A jednak wygląda inaczej więc chyba warto :) Świetna narzuta i super prezent dla Rodziców, ręcznie wykonana narzuta od dziecka, piękny prezent!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wasze komentarze to miód cud i malina :) Bardzo za nie dziękuje.