Spotkanie Kraków Szyje i nie tylko :)

Moje drogie dziewczęta (to tak opieram się na statystykach ) niewątpliwie spotkania przed komputerem mogą być miłe. Jednak na żywo to zupełnie inna bajka. Ja jestem zwolenniczką jednak życie poza internetem. Dlatego razem z Elą i Kraków Szyje zapraszamy na spotkanie 29 czerwca od godziny 12 w restauracji Big Mango, ul.Bronowicka 23 w Krakowie. Zarezerwowany mamy stolik w ogródku więc mam nadzieje, że pogoda dopisze . Jeśli nie siądziemy w środku :)

Mam cichą nadzieję, że uda nam się jakoś rozruszać Kraków Szyje na tym spotkaniu i może podjąć jakies wspólne działania szyciowe.

Także mam nadzieję, że do zobaczenia. 

Komentarze

  1. Super, super! Nic nie pobije spotkań na żywo z osobami o takich samych zainteresowaniach :-)
    A kiedyś spotkamy się na wspólnym szyciu, o!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym wpadła, lecz niestety nie dam rady :( ....... na pewno będzie owocnie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wasze komentarze to miód cud i malina :) Bardzo za nie dziękuje.