Sens mojego szycia

Ostatnio się troszkę zastanawiałam nad sensem mojego szycia.
W sumie idzie się do sklepu i kupi się wszystko co człowiekowi może być potrzebne.
Ale gdy wchodzi w grę dziwna budowa ciała , to już nie jest tak gładko.
Albo gdy ma się ulubione spodnie , ale zrobi się w nich dziura ( zawsze na lewym kolanie - kto zgadnie dlaczego?? ).
Albo ma się koszulkę , która uszyta jest bardzo dziwnie. Otwór na głowę i długość - rzeczywiście S, natomiast szerokość jakieś L i to z hakiem. A lubi się ją, bo ma się straszliwie a to straszliwie cenne i piękne wspomnienia. :)



Wtedy właśnie cieszę się, że coś tam umiem zszyć i sklecić ze sobą.
Dzięki temu mogę siedzieć na schodach i patrzeć jak Mati i Wojtek 40 razy wchodzą  i potem schodzą. Dzień idealny - w jednym miejscu i to na siedząco przez godzinę :D

 Trochę głęboko wycięłam w okolicy pach i wyszedł taki tank top. Na aurę za oknem idealnie.







Komentarze

  1. a ja tak dzisiaj trochę z innej beczki, bo już od jakiegoś czasu zbieram się, żeby to napisać. Nie wiem, czy to zasługa słońca, lata czy zupełnie innej rzeczy- ale ostatnio wyglądasz na bardzo szczęśliwą i taką promienną.
    Pozdrawiam w upał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) hihi oj dzięki, strasznie miło mi to czytać...może dlatego , że dzieci coraz bardziej dają żyć :D znaczy już nie siedzą mi grupowo na głowie, ale czasem się same już bawią :) Np: podlewają ogródek przez 2 h :d tylko czemu nie mam ogródka na stałe aaaa :D

      Usuń
    2. Ogródek na stałe to super sprawa. Też doceniamy gdy mamy. I podlewanie z drążeniem dziur w ziemi tez doceniamy. I racja, wyglądasz promiennie.

      Usuń
  2. Bo jak chcesz pogadać z dzieckiem to klękasz na jedno kolanko? Lewe.
    :) Ha! ma się ten zmysł Szerloka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha no strzał w 10!! Bardzo proszę Szerloka o adres swój :) Będę wysyłać . Na krzakjoanna@gmail.com

      Usuń
  3. Grunt to miec fantazje ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to moja przyjaciółka mawia : "Bo wyobraźnia jest od tego, żeby bawić się na całego :D "

      Usuń
  4. Skąd ja to znam? ostatnio będąc w odwiedzinach u siostry jej 3-cie dziecko, ponad roczny chłopczyk też łaził po schodach, a ciotka siedziała i patrzyła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihi :) oj tak , pewne zabawy dzieci są praktykowane na całym świecie :D i są to między innymi schody :D

      Usuń
  5. trzeba miec tez w glowie cos wiecej niz sieczke, zeby wiedziec co z czego i jak da sie przerobic, a to moj Taki zakamuflowany Komplement na niedziele:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hha :D no niedziela lepsza stała się od razu :) dzięki kochana :)

      Usuń
  6. Kurcze Ania robi fajniejsze zdjęcia niż ja! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aa hahaha to jeszcze raz się spotkajmy i będę Cię prosić bardzo bardzo i przekupię czymś to może będziesz bardziej zadowolona :D

      Usuń
  7. Fajowa przeróbka koszulki, muszę poszperać u męża w szafie czy nada się coś pod nożyce:]

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię czytać jak piszesz o swoich szkrabach, sama (jeszcze) nie mam dzieci, a twoje opowieści i spostrzeżenia są w tak fantastyczny sposób napisane, że choćbyś nie wiem jak się wkurzała to zawsze jest tyle w tym optymizmu i radości z posiadania potomstwa, że aż chciałabym mieć już własne. Eh, długaśne zdanie mi wyszło:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z Twoimi powodami szycia :-) Dorzuciłabym jeszcze jeden - oryginalność. Jak się spodoba jakiś modny trend, a nie chce się mieć n-tego ciucha z tej samej sieciówki, to twórczość własna pozwala zachować odrobinę oryginalności. Co by nie czuć się jak zuniformizowany Chińczyk w czasach Mao ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię takie odmóżdżające zajęcia np. patrzenie jak to dziecko chodzi po schodach - no dopóki nie planuje sobie zrobić krzywdy:). Szczególnie w taki dzień jak dzisiaj, gdzie w cieniu 50 stopni, w słońcu 100 i jeszcze jak pomyślę, że miałabym włączyć żelazko z parą, żeby uprasować tkaninę do szycia...Ech... Zgadzam się z Manitą - jesteś ostatnio Asiu, taka wyluzowana, świecisz szczęściem:). Tylko pogratulować :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięć ruchów nożyczkami i masz dwa nowe ciuchy :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow dziewczyno. te szorty są obłędne :) obserwuję :)

    dalej tak przerabiaj, to jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. i proszę:) można mieć coś starego i coś nowego jednocześnie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny pomysł z ta koszulka,. a zrobiłaś już poszewkę na poduchę do konkursu??

    OdpowiedzUsuń
  15. ...ach, te dziecięce zabawy; też dziś miałam godzinę spokoju, bo moja 1,5-roczna córcia wyrzucała namiętnie spinacze z pudełeczka właśnie po to, żeby je potem powrzucać z powrotem;)) A kreacja - bomba!

    OdpowiedzUsuń
  16. No właśnie, to były także pierwsze powody, dla których ja zaczęłam szyć i uwielbiam takie super proste przeróbki :-)

    Wyglądasz bardzo promiennie :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. No i zawsze jest coś na własne potrzeby domowe z tego szycia. I jak tu nie szyć, :)

    OdpowiedzUsuń
  18. napisałaś, że cieszysz się, że możesz coś sklecić...
    kurczę.........
    - obcięłaś nogawki - leżą osobno
    - obcięłaś rękawki - leżą też osobno
    - odcięłaś plisę dekoltu dość zamaszyście - i ten też leży osobno całkiem!

    To się nazywa ROZKLECIĆ coś :D
    no nic nie uszyłaś :D

    fajnie i młodo wyglądasz :)))))

    OdpowiedzUsuń
  19. też czasami mam chwile zwątpienia w samodzielną produkcję garderoby ale później wchodzę do sklepu z myślą, a właśnie że sobie coś kupię! ileż można szyć?? Jeden sklep,drugi... dziesiąty coraz większa rozpacz. Mój rozmiar jedynie na dziale dziecięcym :/ bluzka - prostokąt z dziurami na ręce i głowę 60zł, prosta sukienka 80zł... tkanina 100% poliester.. no szlag mnie jasny trafia :/ Więc co..idę do szmateksu jedwabna bluzka za 15 zł w rozm xxl idealnie nada się na sukienkę lub bluzkę tylko przypływ weny będzie potrzebny :D
    krótkie szorty, luźna bluzka idealne na lenistwo przed domem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Na takie upały, to strój idealny!Idę potraktować jakąś koszulkę na dziś nożyczkami :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Strój na upały idealny :) Fajnie wyglądasz w tym kolorze włosów :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wasze komentarze to miód cud i malina :) Bardzo za nie dziękuje.