Babcia(mama) zdolna bestia


Matko i Córko!!!!! nie było mnie tutaj ponad tydzień a mam zaległości na ponad miesiąc z odwiedzaniem Was i czytaniem i komentowaniem i podziwianiem i wzdychaniem do Waszych pomysłów...no nic dziś jeszcze nie nadrobię ....ale po powrocie mam całą niedzielę!!! no może jakieś dwie godziny...bo pranie , prasowanie i wszelkie atrakcje związane z powrotem na stare śmiecie :) nic to dam radę !!!
A sukienkę zrobiła moja mama dla Ani. Kwiatuszki na spódnicy zrobione były już przez nią jakieś 10 lat temu dla mnie na bluzkę ….ale jakoś tak się stało że przeleżały w szufladzie ten czas nie domagając się użycia i wielbienia za swą słodkość.  No i teraz w ramach porządków mama je wygrzebała i dorobiła do nich gładki karczek i stokrotki na szydełku;…które notabene bardzo mi  się spodobały i zamówione zostało więcej i się już nawet zrobiły i jest ich 70 i jak wrócę z wakacji będę majstrować.
No i cóż pozostało oprócz noszenia tej sukienki?? No i nie pochwalenia się nią przed Wami moje Drogie i Drodzy w liczbie 3 :)
















Komentarze

  1. Niektóre rzeczy muszą swoje odleżeć ale cieszę się bardzo że ta sukienka ujrzała światło dzienne bo jest cudna a te kwiatuszki na plackach wyglądają prześlicznie, prze-prze-prze-prześlicznie:]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejej, normalnie arcydzieło:)
    i jaka profesjonalna modelka:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Brak mi słow, az chciałabym taką samą, tylko w wersji dla takiej wyrosnietej dziewczynki, jak ja::)

    OdpowiedzUsuń
  4. cuuudo :-) w dodatku nieziemsko słodkie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szydełkowe dłubaninki są mi bliskie więc z przyjemnością podziwiam szydełkową sukienkę :) Chyba muszę postarać się o córeczkę, żebym miała dla kogo podobne cuda tworzyć ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj takie szydełkowe sukienki to sam urok i wdzięk - szczególnie na takich małych damach :) Zdolna babcia, piękna sukieneczka, dla mnie osobiście nie do przeskoczenia (znaczy mam dwie lewe ręce).

    OdpowiedzUsuń
  7. szydełkowe cudeńko, nic tylko się zachwycać, mówiąc szczerze sama bym taką nie pogardziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mała modelka jest rewelacyjna i słodziutka! Sukienka - bomba!

    OdpowiedzUsuń
  9. aaaaa, znów chcę być taka mala jak to widzę :)))
    w liczbie mówisz hahaha - co się za tym kryje Droga Mi :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziękuje za miłe komentarze. Nie rozdrabniam się na każdą z Was, bo próbuje nadrobić zaległości blogowe więc przesyłam grupowego buziaka.

    OdpowiedzUsuń
  11. no nieeeee.. sukienka cała w sobie słodka i piękna, ale PLECY... DEKOLT na plecach... o rany - MASAKRA!!
    W sensie przepiękny!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka cudowna, modelka widocznie tez jest zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka piękna sukieneczka, masz zdolną mamę piękne kwiatuszki.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wasze komentarze to miód cud i malina :) Bardzo za nie dziękuje.