Żakardowa sukienka na zamówienie wersja mini

Ta sukienka jest kolejna z 6 zamówionych. Jest prosta jak poprzednia...ale takie były założenia. Dół rozkloszowany. Ma pasek w dwóch wersjach - taki jak materiał bazowy sukienki i drugi to niebieski atłas. :) Za dużo nie ma co o niej pisać. Lepiej popatrzeć.





A poprzednia sukienka została podrasowana różowym kwiatkiem z tafty z opalonymi brzegami - zapałką kiepsko się to robi, ale nic innego nie było :) . A kwiatek zarządziła sama nowa właścicielka.



Komentarze

  1. Jolu takie sukienki na wesele - SUPER! Piękne są. A prostota tej błękitnej zachwyciła mnie tak bardzo, że sama chciałabym w takiej wystąpić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulinko, zniknął Loli profil (też kiedyś myślałam, że to Jola, ale nie, nie - to Joanna) :))))))
      Ja też bym chciała, musiałaby uszyć najmniej jeszcze dwie ♥

      Usuń
    2. No to proszę o cierpliwość bo do wersji dla dorosłej jeszcze potrzeba ramiączka mi odpinane dorobić i będzie wizualizacja :)

      Usuń
  2. coś pieknego, znów mam ochotę się zminiaturyzować! :))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też chcę być małą damą , bo sukienki są prze dziewczęce i urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Współczuję tego opalania nad zapałką... toż to musiała być istna mordęga... ale za to jaki w efekcie piękny kwiat wyszedł :)

    Sukienusia jeszcze bardziej urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne sukieneczki. Naprawdę jesteś ekspres i ekspert w jednym jeśli chodzi o szycie ,że nie wspomnę o słodkościach ,którymi kusisz i kusisz:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pasuje żakard do tego kroju, słodka jest:]

    OdpowiedzUsuń
  7. Podpisuję się pod zdaniem, że ta tkanina doskonale pasuje do tego modelu. Ale mnie bardziej ubawiło, że "kwiatek ma być" - z właścicielkami się nie dyskutuje :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam szyjącą namiętnie towarzyszkę bloggerkę :D dziękuję za komentarz i też będę obserwowac czujnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Błękitna to sama słodycz :))
    Jeżeli to ta młoda dama zażyczyła sobie kwiatka przy sukience, to miała rację... z kwiatem wygląda PIĘKNIE :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wasze komentarze to miód cud i malina :) Bardzo za nie dziękuje.