Konkurs MASZYNA DO SZYCIA W OBIEKTYWIE

Historia zatytułowana jest " WYSZYŁAM SOBIE ŻYCIE".
Pokazuje jak moje życie jest nierozerwalnie związane z maszyną do szycia.
:) Co mi siedzi w głowie maszyna 'sprowadza' na świat.
Koszulka 'Carte Blanche' odzwierciedla proces uczenia się z każda nową uszyta rzeczą. Zapełniana jest wizerunkiem starego Singera - bo nie ma jak stara gwardia i symbol krawiectwa. Ja szyję na Łuczniku :)
Każda kolejna rzecz to nowe doświadczenie, czasem niemiłe bo prucie, bo materiał się ciągnie, bo nitka się zrywa itp. Ale generalnie szycie jest frajdą i może wyszyć życie...a napewn

o urozmaicić.


Komentarze

  1. Muszę przyznać ,ze pomysł znkomity-mam nadzieję ,że został nagrodzony.Pozdrawiam Ewa:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezłe opowiadanie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. hahaha - podoba mi się przybywające na Twoich plecach zaszycie - w tak krótkim czasie... a co to będzie za LATA :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę musiała strasznie przytyć żeby gabaryty koszulki się zwiększyły :)

      Usuń
  4. :)Zaczynam mieć skojarzenia typu; " poszła Karolina do Gogolina" :)))
    Mnie najbardziej podobają się maszyny na koszulce i Twoje poczucie humoru:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. :)))) Dobre! Maszyny na koszulce boskie i popieram, że Singer :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też się podoba Twoje poczucie humoru :D
    Już chociażby za Twoją niesamowitą osobowość powinnaś zostać nagrodzona :D
    PRZEPOZYTYWNA!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wasze komentarze to miód cud i malina :) Bardzo za nie dziękuje.