Kolejny komplecik dla mamy i córki

Te sukienki idą w świat, po tunice dla mamy i wersji dla córki pojawiło się zapotrzebowanie na podobny zestaw. I tak mama ma sukienkę model 133 z burdy 7/2004 a córka model 639 z burdy dla dzieci 1/2012. Ta 133 to już kiedyś ją szyłam ale oddałam ją w dobre ręce ostatnio...to tak jest jak przyjaciółka z lat licealnych przyjedzie w odwiedziny :) - pokaże ją kiedyś ,,znaczy sukienkę. Ale jeszcze sobie raz uszyję ten model bo na lato jest świetny. I zresztą sukienka 639 też jeszcze raz się pojawi..przynajmniej tak planuje.
Materiał to bawełna z elastanem - bosko się szyje, bosko się nosi :)





Komentarze

  1. Co tu dużo mówić - komplecik jest słodki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne obie a ta malutka słodziak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super materiał! Lubię taki motyw "geometrycznych wzorów". Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zachwycam się tym materiałem i chciałam nawet dla siebie kupić ...ale sprzedawca na alllegro już nie ma :(

      Usuń
  4. Świetnie to wygląda:) Sama nie przepadam za takimi wykończeniami dekoltu jak w maminej sukience, ale podziwiam jak zwykle precyzję wykonania:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś też nie koniecznie lubiłam takie dekolty...ale jak szyłam ją pierwszy raz dawno dawno temu to miałam strasznie mało materiału hihihii a na tą starczyło :) i jakoś mi się spodobało jak ubrałam /:)

      Usuń
  5. Przepiękne, szczególnie ta sukienka dla mamy mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle pięknie uszyte!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się staram , szczególnie jak coś idzie w świat a nie zostaje u mnie.

      Usuń
  7. Fajny komplecik :) Masz talent jak nic!

    OdpowiedzUsuń
  8. Góra u "mamy" pięknie wykończona, a u "córki" urzekło mnie wykończenie ramiączek... mistrzunio! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Góra "mamy" to już boskie wykończenie :) ja tylko szyłam na górę sukienkę :)
      :*

      Usuń
  9. Rozmarzyłam się patrząc na ten kołnierz przy sukience, jak ja bym tak chciała...mmmmmmmm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to bardzo prosty model...sieknij sobie raz dwa :) ja szczerze mówiąc to pierwszą jej wersje miałam na sobie w dzień poprawin swojego ślubu...więc będzie jak znalazł dla Ciebie :) a jak idzie poszukiwanie butów ??

      Usuń
  10. Jak Ty to zrobiłaś, że z takiego materiału (ja bym go ominęła wzrokiem) takie cudka dwa... no szok :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to czasem tak jest że się na coś patrzy i leży plackiem to sie nie podoba a jak się nada formę to już lepiej się prezentuje :)

      Usuń
  11. Bomba ta sukienka dla mamy:)gratuluję zdolności:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. fantastyczny zestaw, nie wiem, która sukienka podoba mi się bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie dziwię się zainteresowaniu, cudnie szyjesz i dobierasz tkaninę. Zdradź mi gdzie kupiłaś to dobrze noszące się cudeńko, jaki sklep z tkaninami a może masz jaką hurtownię? Ja ciągle na etapie poszukiwań dostawców tkanin i pasmanterii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zrobimy sobie córę z moim ukochanym to też będę ją stroić, ech... Jak byłyśmy z siostrą smarkulami cierpiał znacznie młodszy brat :), ale wyszedł na ludzi :P

      Usuń
    2. Hurtownia, w której stacjonarnie kupuje jest na ul. Wadowickiej w okolicach ronda Mogilskiego http://matex-tkaniny.pl/. Wybór jest gigantyczny!!
      Obok jest tez pasmanteria. I w hurtowni na ul. Teligii tez się zaopatruje. Głownie tam. A ta tkanina była kupiona przez internet ale ostatnio sprzedawca zniknął, znaczy nie ma nic już do sprzedania. Nazywał się tkaniny_od_eliny, czy coś takiego.

      Usuń
    3. Na Teligii jeszcze nie byłam :) mam niedługo wolne więc może uda mi się zawitać. Co do zakupów na allegro, obserwowałam tego sprzedającego, tkaniny były bardzo tanie,było to dla mnie podejrzane, tym bardziej, że już sparzyłam się na takim zakupie u innego. Teraz proszę o próbki, bo pomimo doskonałych zbliżeń tkanin na zdjęciach kolory zupełnie mi się nie zgodziły i gramatura. A info w aukcji: "kolor może różnić się od rzeczywistego ze względu na parametry monitora" już mnie uczula. Rozumnię sprzedających, ale bez przesady. Ech szkoda, bałam się zaryzykować, bo mam już stertę szmat brzydko kolorowych, niektóre nie nadają się na spadochron

      Usuń
    4. dokładnie, tanie jak barszcz były...a ja pomyślałam raz kozie śmierć, bo akurat miała taki materiał o jaki mi chodziło i zaryzykowałam i okazało się że dobrze, bo w sumie tkaniny są super. Tylko jeden mnie rozczarował...ale reszta mile zaskoczyła. hihih co do spadochronu to rzeczywiście szkoda że się ma takie materiały których nie ma na co przerobić.

      Usuń
  14. Piękny zestaw rodzinny! Mama i córka pewnie są zadowolone. Ja bym była:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że są :) i ja tez bym była :)

      Usuń
  15. Nie ma niż bardziej uroczego niż "matching outfits" mamy i córy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wasze komentarze to miód cud i malina :) Bardzo za nie dziękuje.