Album na 18 urodziny

Jak urodziły mi się dzieci to, wymyśliłam sobie prezent dla nich na 18 urodziny. Każdego roku w dzień urodzin robię zdjęcie a potem siup do albumu. Album więc ma 19 kartek - dzień narodzin ( no może kilka dni po, kiedy już jest bardziej podobne do siebie niż do umęczonego balonika.) a potem każda kartka kolejna rocznica. A potem prezent na 18 urodziny gotowy, dostaje dziecię taki oto album. Moje dzieci w sumie mają więc męczę okoliczne młode matki takim wyrobem. :) Ten jest dla Tosi, nie jest idealny...ostatnio naprawdę mało mam czasu i pomijam, że robię go od grudnia...bo chciałam go ślicznie zrobić ale nie da się ...może na emeryturze będę mogła powiedzieć, że się nudzę..choć wątpię.



Dużo miejsca między kartkami, żeby zmieściły się różne bajery.



A na krawędziach gipiura - a niech będzie słodko.

Siadam na łóżku a Wojtek krzyczy:
-Siadłaś na moim synu. To jest Ben i wykluł się z jajka.

Okazało się, że zestaw ręczniczków z konikiem, pociągiem, chłopczykiem i dziewczynką i dwa pastelowe to jest mój wnuk :)

Komentarze

  1. Fajny taki albumik :)
    Ja Pauli zbieram różne rzeczy do pudełeczka i też dostanie go na 18-stke.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł jest genialny. Opatentowałaś prawa, czy można skorzystać:) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patentu brak :) można korzystać ile wlezie :)

      Usuń
    2. To nie zawaham się go użyć! Dzięki :)

      Usuń
  3. Świetny pomysł na urodzinowy prezent... dzieciaki na pewno się z niego uczeszą w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze byłam ciekawa jak to było jak byłam mała więc sądzę, że rzeczywiście będzie się podobać.

      Usuń
  4. Śliczny album !!! Wspaniały pomysł!!! Też bym chciała mieć taką pamiątkę ale się nie da ;/ w moich rodzinnych stronach huczniej obchodzi się imieniny , czemu się od zawsze sprzeciwiałam. Teraz tworze swój własny kąt i TU urodziny będą najwspanialszym dniem tak dla mnie jak i mojego dziecka , którego jeszcze nie mam - ale pracuje nad tym ;) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę nam podać DATĘ - będziemy się sprzeciwiać wraz z TOBĄ ;)

      Usuń
  5. Czemu mi wcześniej nie powiedziałaś!? Mam już tylko rok :P
    A poważnie... Twoje pomysły zwalają mnie z krzesła, z nóg, powodują opad "nie powiem czego - no niech będzie, że rzęs ;))))
    Lola Geniuszu! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to zdążysz:)
      Wiesz co Ty mi bardzo słodzisz...jeszcze trochę spakuje walizkę i przyjadę Cie ucałować.
      :*

      Usuń
    2. Mówię, że będę w grodach Kraka, niebawem sama Cię znajdę (po butach na balkonie) hihihi
      Oj się zacałujemy - deszcz lunie - łez wzruszenia i nieba poruszenia ;))))
      Proszę Cię, mam niecały rok, a w pudełkach tony fotografii, a tu szycia ILE ;)
      Ale jak zrobię to pokażę Ci, do czego mnie sprowokowałaś BABO ♥

      Usuń
  6. O rany! Już za późno dla moich dzieci, za duże bidulki, za leciwe:)Ale pomysł przedni!

    OdpowiedzUsuń
  7. cudny ten album,pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sprawa, na pewno w dniu 18 stych urodzin będzie to wielka niespodzianka i radocha.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł! Jak doczekam się swoich pociech (pociechy) to zgapię patent i też zrobię taki album :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No proszę, to jeszcze mi kilka lat zostało (8 wg moich wyliczeń, 6 wg ostatnich wyliczeń ojca Młodej - ale on zawsze uważał, że dysortografia tłumaczy wszelkie braki;)))
    Zbieram się do uszycia okładki na zeszyt/notatnik, co wygląda tak, że tutoriale oglądam - a tu jeszcze album.. Przestanę sypiać!
    I jeszcze płaszczyki słoneczne beztrosko pokazujesz! Chyba gdzieś pójdę talentu dokupić, bo w porównaniu do Ciebie jakoś mi braknie!
    Zachwycam się LolaJoo:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. I w dniu 18 urodzin żaden inny prezent nie przebije tego! Już im zazdroszczę ;-)

    A Ty możesz już śmiało obchodzić dzień babci ;-) Zdecydowanie najmłodszą babcią byś była :-)

    Pozdrawiam
    B.

    OdpowiedzUsuń
  12. o rany... pomysł SUPER... tylko skąd ja mam wiedzieć, które to fotografie są z jakiego okresu?... no masakra... mam kilka lat jeszcze na rozkminkę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wasze komentarze to miód cud i malina :) Bardzo za nie dziękuje.