Stopki do maszyny

Zrobiłam sobie małą przerwę od bloga, bo jakoś ciągle nie mam czasu doszyć guzików, albo wykonać ostatniego szycia, bo jak nie choroba dzieci to inne atrakcje :) ale wracam po pierwsze z prezentacją stopek, które przysłał mi w darze Łucznik w związku z tymże konkursem i wynikami. Niektóre z nich zaraz będę musiała zbadać w internecie bo nawet nie mam pomysłu do czego mogą służyć.  Niby są takie :
1x stopka do cerowania
1x stopka do obrębiania
1x do ściegu owerlokowego
1x do ściegu satynowego
1x do pikowania
1x do wszywania zamków krytych
1x do wszywania sznurka
1x do ściegu krytego
1x do marszczenia
Teraz muszę wyczaić która jest która.
.....no i wszystko jasne..... tutaj
Ale nawet to nie przeszkodzi mi ich kochać i używać ile wlezie. Na pewno przetestuje wszystkie i zdam relacje.





Pozdrawiam i obiecuję wzmożoną aktywność w najbliższym czasie..w końcu święta i mikołaj coraz bliżej więc prezenty muszą się sypać :)

Komentarze

  1. gratulacje i z miłą chęcią przycztam recenzje stopek i ewentualną instrukcje obsługi jeżeli Ci czas pozwoli :) jako początkująca z chęcia dowiem się czegoś o tych skarbach :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ...a jeżeli chodzi o ich używanie to znalazłam na łuczniku poradnik do nich :) http://www.lucznik.info/public/files/pdf/PORADNIK_SZYCIA.pdf

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wasze komentarze to miód cud i malina :) Bardzo za nie dziękuje.