Konkurs Kolorowa Jesień -wyniki

No to teraz będę się chwalić :)
Moja historia brania udziału w konkursach różnego rodzaju nie jest obfita. Oprócz olimpiad niewiele ich było. Jednak pamiętam jeden konkurs szczególnie. Mianowicie chadzałam wtedy do podstawówki, a jak każdy wie, do podstawówki chodzą osoby niepełnoletnie. Nie wiem dlaczego i chyba nie do końca kiedykolwiek to zrozumiem , nasza szkoła brała udział w konkursie o uzależnieniu alkoholowym. Miałam tą przyjemność brać w nim udział...hhihihi. Generalnie o uzależnieniu alkoholowym wiedziałam niewiele a wtedy interesowało mnie mniej niż zeszłoroczny śnieg. No ale finalnie byłam w finale a nawet wygrałam ten konkurs. No i przy rozdawaniu nagród wygenerował się mój smutek. Pierwsze miejsce przyniosło mi deskorolkę!!!! Moja radość z wygranej nie trwałą więc zbyt długo, szczególnie, że drugie miejsce to była rakieta tenisowa, a ja grałam wtedy w tenisa a deskorolki nawet nie miałam potrzeby dotykać patykiem. I zresztą taki stan pozostał do dziś.
Tym małym wstępem pozwalam sobie pochwalić się, że w konkursie Łucznika wygrałam zestaw stopek do maszyny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!aaaaaaaaaaaaa bardzo się cieszę bo tak jak w przypadku deskorolki i rakiety maszynę mam i jestem z niej bardzo zadowolona generalnie, ale mam braki w stopkach.Więc cieszę się bardzo. Choć teraz wcale nie smuciłabym się z pierwszego miejsca. HIHIHI.
No i oczywiście gratuluje wszystkich wygranych. A zwycięska sukienka jak dla mnie zasłużyła w stu procentach, bo jest przeurocza.

Komentarze

  1. Hehe, rozbawiła mnie Twoja historia:) dziękuję za dobry początek dnia!;D I gratuluję wygranej z całego serca!!!Miłe uczucie:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, ja tez bym sie bardzo ze stopek ucieszyla w tym przypadku, bo maszyne mam i to na dodatek taka, ktora sama szyje, jestem z niej bardzo zadowolona!!! Gratuluje wygranej!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie gratuluję!!! Zapraszam na nasz konkurs krawiecki. Ula

    OdpowiedzUsuń
  4. Sistu - cieszę się niezmiernie, bo nie ma jak wesoło zacząć dzień. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wasze komentarze to miód cud i malina :) Bardzo za nie dziękuje.