Bluzy - komplet

Styczeń to zdecydowanie będzie miesiąc bluz i bluzek w okolicach mojej maszyny.
Wypadają jak króliki z cylindra.
Na pierwszy ogień - komplet bluz.
Duża i mniejsza, dla mamy i córki.
Bluzy to dzianina pikowana, zamek z przodu, wykończenie ściągaczami i kaptur.
Bluza to powiedzmy, że kopia mojej starej bluzy. Ukochana jest bardzo. W sumie jak tylko jest czysta to w niej chodzę ;).







A na dokładkę bluzka uszyta z takiej przeuroczej dzianiny z pętelkami. Urozmaiceniem jedynym jest wykończenie dekoltu bordowym ściągaczem.




Komentarze

  1. Bardzo mi się podoba ta pikowana dzianina w wydaniu sportowym, tak nietuzinkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super extra! I kwieciste i ta pentelkowa,bardzo fajna dzianina ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne bluzy a u mnie tylko przeróbki, skaracanie portek, cerowanie. Zazdroszczę talentu. A zapomniałam popełniłam taką tunike dla "Maryji" na występ i przekonałam sie jak to moje dziecię rośnie :). Jezscze raz podziwiam piękne uszytki.

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW WOW WOW nie wiem która lepsza :) Obie są super, tkaniny wybrałaś rewelacyjne, dopasowanie strzał w 10!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ciepła i wygodna to często się w takich rzeczach chodzi :) Teraz takie pikowania są w modzie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przekozackie bluzy Asiu! Ta pikówka jest cudna, choć i dzianinie z kolorowymi kuleczkami nie mogę przestać się przyglądać <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzy to jest to! Piękne!
    U mnie skrojone leżą i czekają na wenę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przy takiej zimowej pogodzie, bluzy na pewno są potrzebne. Podoba mi się ta w kwiaty i jak fajnie wykończyłaś rękawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne,gratuluję.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. No tak, jak się jest posiadaczem porządnej maszyny overlokowej, to można szaleć z dzianinami.Czy masz jeszcze miejsce w szafach na to, co tworzysz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj mam mam miejsce, bo ostatnio większość rzeczy , które tutaj pokazuje jest nie dla mnie :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Wasze komentarze to miód cud i malina :) Bardzo za nie dziękuje.