Pikowana bluza z kapturem

Uszyłam bluzę z pikowanej dzianiny. Sztuczne to to niestety jest, ale dzięki temu jest ciepła, bo nikt mi nie wmówi, że coś z poliestru, który jest tak nowoczesny, że prawie jak naturalny, może się równać z bawełną.
Tak mnie ta dzianina urzekła, że kupiłam i to kupiłam mając na myśli bluzę z niej i nawet od razu ją uszyłam. Bluza eksploatowana jest już długo i dużo i jest świetna. Może to trochę nieładnie z mojej strony tak ją zachwalać, ale uszyłam ją totalnie pod siebie i idealnie mi pasuje.
Rękawy dłuższe troszkę, wykończone ściągaczem, więc ściągacz trzyma rękawy na miejscu i nie wiszą mi do kolan, a gdy podniosę rękę do góry to nic mi nie wyłazi i nie marznie.
Jest też odpowiednio długa, dzięki temu moje nerki i jeszcze sporo pod nimi ma ciepło.
Kaptur. Duży kaptur.
A z przodu zamek , ale tylko przez połowę przodu. Dzięki temu super się zakłada.
Bluza jest lekko wytaliowana dlatego nie wisi jak worek.








 


Komentarze

  1. Widziałam na żywo, supcio jest i też zapragnęłam takiej, a pogoda za oknem sama zachęca do uszycia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Zgadza się to ta!
      No pogoda okropna, ale ponoć weekend i dalej ma być ciepło!!!

      Usuń
  2. Widziałam na żywo, supcio jest i też zapragnęłam takiej, a pogoda za oknem sama zachęca do uszycia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna bluza od koloru po fason. Lubię zakryte nerki itd ;), Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.
      Ojj ja też jestem zwolennikiem zasłoniętych nerek, szczególnie jak co chwilę muszę się po coś schylać jak jestem z dziećmi na dworze.

      Usuń
  4. No genialna jest. Szczególnie ten materiał i Ty w nim :) Świetnie wyszła i super rozwiązanie z zamkiem do połowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję!
      Fajnie, że się podoba :)

      Usuń
  5. Genialne te ściągacze, i bluza cudna - laseczka w niej jesteś:) To pewnie przez to wytaliowanie:-)
    Buziaki!!!!:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna i bardzo podobają mi się wydłużone rękawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluza - nazwa w odbiorze aseksualna, ale widać, że dobry plan (dzianina + kolorystyka + fason) i powstaje cudeńko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No rzeczywiście 'bluza' jest totalnie dziwną nazwą :)
      Dziękuje serdecznie!

      Usuń
  8. O tak, tak! zdecydowanie tak! - bluza jest fantastyczna!!! Jestem nią zachwycona :-) Tylko na dwóch ostatnich zdjęciach na Tobie to jednak bardziej Twoją torbę widać... ;-P
    A co do sztucznych tkanin, które są prawie jak naturalne, to moja zmora - tu u nas jest ich od licha i trochę, oczywiście zaliczyłam kilka wtopek... :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A weź, chyba z osiem milionów razy próbowałam zrobić zdjęcia, tak przy okazji czegoś.....ostatnio u nas taki armagedon, że nie uwierzyłabyś!!!!!! Totalny kosmos. Nie miałam jakoś sił. Ale coś czuję , że zostałam zmotywowana przez dodanie tego postu i trzeba się poprawić.
      Ja wiedziałam, że to sztuczność, wiedziałam, że nie powinnam się skusić, ale się nie powstrzymałam ;) , tak mi się podobała i od razu widziałam oczami wyobraźni co z niej będzie.
      A u Ciebie , w tych temperaturach, jakieś kiepskie sztuczności to czyste zło.

      Usuń
  9. Właśnie coś takiego by mi się przydało. Długość i kaptur love love love <3 !!! Materiał także bardzo mi się podoba. No i torbę masz super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdeczne dzięki ! Uszyj sobie :) Bo takie ładne rzeczy szyjesz :)
      Torba....oj powiem Ci , że jest cudowna! Lekka, mega pojemna, nie brudzi się nawet jak rzucam ją cholera wie gdzie, ma dwa paski do różnego noszenia. Czad! Taka http://poooh.pl/hobo/31-klasyczna-czern.html

      Usuń
  10. Super, piękny materiał tylko ta sztuczność trochę mnie odrzuca. Ale jeśli spisuje się to oki. Na twojej figurze wszystko prezentuje się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W lecie na stówkę się nie spisze :( bo jednak sztuczna cholera jest....ale musze coś bardziej naturalnego kupić i machnąć powtórkę :D
      Kurde, z tą moja figurą to nie tak do końca ;) hahaha

      Usuń
  11. ale super bluza !!! i w moich kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczna! I kolory tej bluzy i krój! A co do sztuczności materiału - poliester poliestrowi nierówny. Niektóre odrzucają przy samym dotyku, niektóre są jak jedwab... No i zdecydowanie są ubrania i tkaniny którym domieszka poliestru wychodzi na dobre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak zdecydowanie domieszki potrafią dużo dobrego zdziałać! :)
      Serdecznie dziękuje za miłe słowa w temacie bluzy.

      Usuń
  13. Anonimowy27 maja, 2015

    Jaką Ty masz młodą buzię na tym pierwszym obciętym zdjęciu! Cudny wzór i kolory. I fason też! Ja bardzo lubię kwiaty, ale muszę poczekać z szyciem aż mi brzuch pociążowy zniknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm w sumie szczerze powiedziawszy nie mam najgorszej tej mojej facjaty :D
      Dzięki wielkie!
      ech te brzuchy pociążowe !

      Usuń
  14. E tam, że poliester, dla tego pikowania i wzoru warto było się poświęcić :) A bluza jest genialna - zzieleniałam z zazdrości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      zawsze można sobie z tej zazdrości machnąć dla siebie ;)
      dzięki

      Usuń
  15. Rewelacyjna, świetnie się prezentujesz i bardzo podobają mi się te rękawy i ściągacze w dwóch kolorach :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. no bardzo fajna:) zwłaszcza podoba mi się pomysł na dłuższe rękawy i na ciepło na nerkach:)z

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna bluza. Też by mi sie przydała. Niestety, nie posiadam nadal takiej talii....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tak jak ja, ja jestem obecnie totalnym walcem :D

      Usuń
  18. Jest wspaniała :) Bardzo podobają mi się te rękawy wykończone ściągaczem - bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajna, piękny wzór ma ten materiał :) Nigdy nie byłam przekonana do pikowanych tkanin, ale w tym wydaniu zdecydowanie mnie przekonuje!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie w niej wyglądasz. Mnie się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakoś nie moge przekonać się do tej pianki, ale musze przyznać ze ta bluza wygląda świetnie! Bardzo mi się podoba i jestem gotowa się przełamać ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zachwalaj, zachwalaj bez krępacji, bo widać przecież, że jest przegenialna! Sam materiał robi niesamowity efekt, a z Twoim wykonaniem... bajka <3

    OdpowiedzUsuń
  23. O jaaaa.. moje kolory! Ty to masz zmysł, tak sobie wymóżdżyć wszystko, co potrzebne w bluzie/torbie i zrealizować z fajnym efektem. Uwielbiam uszytki ładne, ale i funkcjonalne. Gdyby nie to, że z moim tempem szycia lato mnie zaskoczyło (haha!) i muszę reanimować letnią garderobę, to bym pewnie jeszcze wróciła do szycia zimowych ciuchów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super bluza! I ten kaptur :) Skąd wykrój?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykroj jest z mojej glowy:) sama go zrobilam.
      Dziękuję.

      Usuń
  25. Bluza rozłożyła mnie na łopatki! Re we la cja!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wasze komentarze to miód cud i malina :) Bardzo za nie dziękuje.