Candy

Trzecia rocznica bloga miała przynieść candy. Minął dzień, minął drugi, minął już ponad miesiąc 4 roku, a ja totalnie nie mam czasu, żeby zrobić coś gotowego do wygrania, a bardzo chciałam. 
Dlatego, żeby nie dobić do kolejnej rocznicy, do wygrania będzie mały zestaw.

2m kwiecistego szyfonu
2m wełny w kratę w odcieniach czerwieni
i podszewka...jeśli z kraty miałaby być kurtka/żakiet/spódnica na podszewce
i zestaw zamków.

Tym małym zestawem, proszę świętujcie ze mną 3 rocznice.... wciąż nie wierzę, że to już tyle minęło.
3 lata
700 wpisów
i tyle Was!!!


Serdecznie dziękuje za Waszą obecność i zapraszam do zgłaszania się do zabawy.

Aaaa trzeba napisać komentarz pod postem , że jest się chętnym do przejęcia zestawu tkanin.
Udostępnienie postu czy na blogu, czy na facebooku jest mile widziane. 
Trzeba być lub zostać obserwatorem bloga i w przypadku posiadania fb polubić mój profil .
Wyniki przedstawię 16 listopada. 

 

Komentarze

  1. O to chyba będę pierwsza :-) Bardzo chętnie przygarnęłabym taki zestaw. Obserwatorem jestem już dawno a teraz skoczę do FP :-) A banerek z przyjemnością zawieszę na moim blogu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. 700 wpisów! Trudno mi uwierzyć w osiągnięcie takiego pułapu nawet w ciągu trzech lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje :-) i ustawiam się w kolejce :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytam każdy Twój wpis,i zawsze się zastanawiam z kąt Ty masz tyle werwy no i czas,często piszesz,
    warsztaty w burdzie podziwiam!!!!!!!!
    Ja ostatnio co za planuje to mi nie wychodzi ,ciągle w biegu.
    Gratuluję wytrwałości ,oby jak najdłużej.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję trzeciej rocznicy:) Szyj nam długo :)
    W kolejeczce nie stanę, gdyż moje zdolności szyciowe raczej marne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję rocznicy! Oczywiście ustawiam się w kolejce! Banerek do znalezienia tu:http://myszkimamy.blogspot.com/, Jestem obserwatorem od jakiegoś czasu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeżeli można bez bloga to też ustawiam się w kolejce (polubione i udostępnione na fb :) ) Karolina Subkowska

    OdpowiedzUsuń
  8. Po pierwsze wszystkiego naj.... z okazji rocznicy! I oby tak dalej, czego Tobie, jak i nam czytelnikom bloga życzę ;-)

    Ja też grzecznie ustawiam się w kolejce sama za siebie trzymając kciuki, żeby los się do mnie uśmiechnął :-)

    bloga odwiedzam co dziennie i zawsze się zastanawiam, o czym wiesz, dlaczego Twoja doba ma przynajmniej 48 godzin a moja tylko 24 :-)

    czekam na kolejne, motywujące mnie do działania posty o bardzo dziękuję za posty nie tyle o samym efekcie końcowym szycia ale o trudach, znojach i "lewych stronach" bo to wspiera mnie bardzo w moich próbach szycia

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem chętna :) polubione na fb i udostępnione zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję, tylko pozazdrościć wytrwałości. Z chęcią przygarnę zestawik :-)
    pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  11. Polubione na fb, udostępnione oraz ząbki zaostrzone na ten piękny zestaw. Gratuluję wytrwałości w prowadzeniu bloga oraz dziękuję za wiedzę którą nam przekazujesz.

    OdpowiedzUsuń
  12. Joanno ! gratuluję wytrwałości i samozaparcia bo czasami w natłoku zajęć ciężko coś napisać.... a Ty szyjesz, gotujesz, pieczesz i jeszcze chodzisz na plac zabaw :) z czego my już niestety wyrosłyśmy :( znaczy córki moje jakoś tak się strasznie postarzały :)
    Obserwatorem Twojego bloga już od dawna jestem, zgłaszam chęć przygarnięcia zwłaszcza materiału w kwiaty. Na blogu zamieścić zdjęcie? czy masz inny banerek?

    OdpowiedzUsuń
  13. 3 lata to już coś, wszystkiego naj z okazji rocznicy:-))) ustawiam się w kolejce:-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję! Trzy lata to mnóstwo czasu, postów i uszytków - podziwiam wytrwałość i życzę kolejnych minimum 3 lat :D
    Oczywiście że jestem chętna do przejęcia tkanin - zawsze i w każdej ilości ;-)
    Na FB mam Cię od dawna, obserwuję przez bloglovin ale teraz dodałam też do bloggera.
    Wrzucam banerek na mojego bloga i jestem gotowa!

    OdpowiedzUsuń
  15. 700? :D To chyba my powinnyśmy Tobie prezenty wysyłać!
    Oczywiście biorę udział ;)
    Zaraz będę udostępniać - ckowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. To ja też się zgłaszam :) Swoją drogą od zawsze Cię podziwiam - masz jednak trochę spraw na głowie, a potrafisz tyle uszyć! Ja nie wiem, Ty chyba jakimiś czarodziejskimi, tylko Tobie znanymi sposobami, wydłużasz sobie dobę i to o ładnych parę godzin :) Jak Ty to robisz? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja też, ja też chce takie cudne tkaniny :) już dawno Cię obserwuję na fb i blogu ;p :)

    OdpowiedzUsuń
  18. oszzz, taka piękna krata! Zgłaszam się oczywiście!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluje :)
    Ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja już od dawna lubię, więc zapraszać mnie nie trzeba było. A kuszący materiał chętnie zamieniłabym na śliczną i ciepłą sukienkę :)) Daję więc palec pod budkę!

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja i ja po kratę się ustawiam w kolejce :) Bloga obserwuję jak i profil na FB lubię od bardzo dawna.
    Banerek na blogu wisi a na FB też już wiedzą :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jak z czymś szyciowym nie umiem sobie poradzić, zaczynam szukać rozwiązania problemu od bloga LolaJoo:)) nie mam bloga, ale fb - why not:)?

    OdpowiedzUsuń
  23. Już tyle czasu minęło. Strasznie szybko ten czas leci. Też z miłą chęcią wezmę udział w twoim candy.

    Pozdrawiam i życzę jeszcze wielu owocnych lat w tworzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję i życzę sto lat blogowania :) Z radością zgarnę tkaniny (kratka taka modna ;))

    OdpowiedzUsuń
  25. Cieszę się, że jeszcze się załapałam na takie miłe rozdanie :) Aśku życzę Ci kolejnych lat blogowania i coraz większej ilości odwiedzających bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się i życzę wielu kolejnych lat blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję i życzę dalszego blogowania :) I oczywiście zapisuję się na candy ta kratka jest cudna a ja uwielbiam kratki! warunki wszystkie spełniam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Trafiłam do Ciebie, kiedy szukałam tutka na spódnicę maxi. I zostałam! Gratuluję tylu ciekawych wpisów oraz trzeciego roczku i życzę Ci (i sobie) kolejnych. Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie. To mój pierwszy raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję :) Bardzo fajny blog. Chciałabym wygrać taki zestaw jestem początkująca w szyciu i na pewno się przyda. Jeszcze raz gratuluję i życzę owocnego dalszego blogowania. Chętnie tu zajrzę jeszcze nieraz :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję! i tego czasu... i tej cierpliwości, by 700 postów napisać... to jest wykonalne? podziwiam szczerze :)
    dzisiaj robiłam porządek w szafie... i mimo iż obiecałam sobie nie kupować nowych materiałów póki półki się trochę nie zwolnią, to na tak piękną kratkę zawsze znajdzie się miejsce :) jeśli więc los powoli, to z chęcią przyjmę zestaw :) (notabene długo na półce czasu nie spędzi ;) )
    gratuluję raz jeszcze i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się! Ta wełenka w kratę to cudo!

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję i zgłaszam gotowość przyjęcia zestawu :) ps. na fb już dawno lubię ;) Może rzadko się w komentarzach odzywam, ale bardzo wiele się z twojego bloga nauczyłam :) Dziękuję !

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratulacje!Twój blog to jeden z pierwszych na które trafiłam. Zazdroszczę umiejętności i wytrwałości. W kolejce sie ustawiam, a obserwuję od dawna;-)no i w tkaninie w kratce się zakochałam...byłaby świetnym prezentem na urodziny, które mam 17 listopada;-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję , i zgłaszam się do wzięcia udziału w candy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Chętnie przygarne i gratuluje!:-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję! Ustawiam się na końcu w kolejce :) Obserwuję blog i na fb :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję :) Zgłaszam się, piękna krata :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Co prawda nie mam miejsca...ale kratę zawsze chętnie przyjmę :) dzięki za tutoriale, które sa dla mnie wielką pomocą!

    OdpowiedzUsuń
  39. Jestem i zgłaszam się :) obserwuje obserwuje ;) zawsze cie podglądam i myślę sobie i ja kiedyś znajdę w sobie taką odwagę na szycie takich piękności i różności ;) pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale ze mnie gapa. Bym przegapiła. Biorę udział ,a co :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Oo, to może ja też się jeszcze załapię? :)
    Gratuluję trzeciej rocznicy i zazdroszczę tak długiego stażu! Piękna sprawa, powodzenia w dalszym blogowaniu i kolejnych sukcesów! :)
    Udostępniam konkurs na facebooku. :) (Psotny Puk).
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  42. Na kratkę się załapałam ale pogratuluję świetnego bloga i równie inspirujących wpisów!
    Przytoczone przez Ciebie blogowe statystyki rooobią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wasze komentarze to miód cud i malina :) Bardzo za nie dziękuje.