Ulyana Sergeenko była tu inspiracją



  piątek, grudnia 13, 2013     
 Sukienka uszyta z bawełny z domieszką. Dół z koła całego, kieszonka w szwie bocznym - jest! :D.
Góra, jak widać. Dekolt i podłożenie wykończone lamówką w drobny prążek biało-różowy.  Podłożenie tak żeby być ścisłym to z wypustki w prążkowaną bawełnę. Hej.
Rękaw widać. Kwiatki czadowe na materiale widać. Zamek kryty z boku , nie widać :D .
Do całej tej sukni uszyta została torebeczka z pikówki granatowej.
Tym cudownym opisem zdradzam Wam tajemnice owego kompletu , a zdjęciami zawartość witrynki :).
I chciałam z tego miejsca podziękować serdecznie Aleksandrze, która zdecydowała się sprzedać te kwiatuchy! :D.
A sukienka będzie noszona by Magdę
Boże dzięki Ci za takie KOBIETY! :)














51 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. kurde, szkoda, że nie dałam tu swojego zdjęcia, bym potem się chwaliła, że to na mnie tak ładnie mówisz :D

      Usuń
    2. żeby nie było wątpliwości mówię o sukience ahahahah no i jeszcze kurcze musi być niebieska ! na złość i zazdrośc moja

      Usuń
  2. Cudna :) Te kwiaty i perfekcyjne wykończenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu az brak mi juz slow zeby wychwalac Twoj geniusz :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) No Iza płonę tu przez Twoje słowa :) Dziękuje.

      Usuń
  4. Uwielbiam sukienki z koła, pięknie się układają. Bardzo podoba mi się krój i kwiatowy wzór. Chciałabym taką mieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, sukienki z koła to chyba maksimum uroku i wdzięku i fajnego układania się :D ....Materiał był wyszedł....bo jeszcze jest podszewką w mojej kurtce :D I trzech torebkach....gdybym tylko wcześniej pokazała sukienkę...to by jeszcze na drugą starczyło....sorrry. :)

      Usuń
  5. Pocieszam się myślą, że moje gabaryty by tak dobrze nie wyglądały w tych kwiatach, ale tak naprawdę to Ty i Twoja modelka zapewniłyście szmatce sukces medialny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Co tam gabaryty - przecież Ty gadką nadrabiasz na całej linii :D I w ogóle przeczytaj sobie swój ostatni post :D ....no co tam gabaryty :D Ty ! :)

      Usuń
    2. No dziękuję. Ale jestem przekonana, ze szyłabym lepiej, gdybym figurę miała lepszą. Niestety, tego nie sprawdzę:D

      Usuń
    3. a ahahahahahahhaha :) Kto wie kto wie :D

      Usuń
  6. Alez te kwiaty sa piekne! Sukienka z nich to po prostu perelka z tymi dopracowanymi szczegolami. Torebka urocza. Po prostu jak zwykle mistrzostwo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Alez te kwiaty sa piekne! Sukienka z nich to po prostu perelka z tymi dopracowanymi szczegolami. Torebka urocza. Po prostu jak zwykle mistrzostwo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło to czytać, dziękuje.

      Usuń
  8. Jest piękna! Mistrz jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka cudna!!!! zazdroszcze właścicielce. Piękności ja co prawda wolałabym rekaw przed łokieć i jeden kolor tkaniny, ale i tak mi sie podoba.Chciałabym umieć tak szyć.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka jest cudowna! Tkanina oszałamiająca! Ola, dlaczego Ty ją dobrowolnie sprzedałaś???
    Asiu - przepięknie, mistrzowsko wręcz szyjesz na zamówienie! Gratuluję! Ja też bym tak chciała szyć...
    :DDD

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie wyszła Tobie ta sukienka- Kobieto kawał talentu masz w swoich dłoniach :) Aaaaaaajjjjjj- a to kawałek mej zazdrości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja się w niej zakochałam!!! :-) I co ja teraz zrobię...:-( Od A do Z w moim stylu, a ten materiał jaki piękny! Jesteś The Best!!!! :-) Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejuuuu ja też się zakochałam w tej sukience.. super !
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka bardzo mi się podoba!! Za kopertówkę podziwiam!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kwiatuchy piękne,sukienka wyszła sympatyczna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna,stylowa sukienka,bardzo mi się podoba.Pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Bogowie...jakie to ładne!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojjjj ale będzie lans :DDD Sukienka jest piękna, trochę zasłonkowa przez wzór, ale kobieca i dół z koła! Super! Pięknie uszyta i starannie wykończona :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale piękne kwiaty *.* Ostatnio mam szał ciał na takie wzory :D Ślicznie Ci wyszła :) Taki skromny gest w Twoją stronę :) O tu: http://vaylebyme.blogspot.com/2013/12/liebster-blog-award-x2-thank-you.html Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O jaka piękna! Aż zachciało mi się szyć z kwiecistych tkanin :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak ja lubię takie wzory, a w połączeniu z tym krojem i wykończeniem to wygląda cudnie. A co do kopertówki to mnie zainspirowałaś, bo mam podobną pikówkę w domu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna sukieneczka i do tego kopertówka, no, no, jest się czym chwalić !

    OdpowiedzUsuń
  23. WOW!!! Piękna jest! I ten dół tak się ślicznie układa...kopertówka do kompletu...marzenie każdej kobiety :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie uszyta i wykończona :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny zestawik.Chętnie bym taka założyła na święta.
    Nie mogę do Ciebie zaglądać, bo potem niezmiennie ma doła z dwóch powodów- ja bym tego tak dokładnie nie uszła i....ja bym w to nie weszła. Muszę nad obydwoma popracować, żeby zaglądać tu z innym nastawieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczności :) Jest piękna i bardzo w moim klimacie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajna sukienka! Podobają mi się wykończenia tasiemką:) Tylko jakoś Ulyany nie mogę się doszukać;p Poka kieckę, która Cię zainspirowała.

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam takie tkaniny wciąz mi ich brak :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna sukienka. Mam pytanie w jaki sposób wszywasz lamówkę , może mi podpowiesz? Bardzo proszę! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy dekolcie czy podłożeniu spódnicy, znaczy lamówka jest przy dekolcie a wypustka przy podłożeniu, więc o dekolt chodzi, tak??

      Usuń
    2. Chodzi o dekold , tak tego innego materiału malutko wystaje.

      Usuń
    3. ołkej , zrobię pokaz, ołkej ? :)tak za dwa dni.

      Usuń
    4. Po pierwsze dziękuję bardzo za szybką odpowiedz, po drugie oczywiście poczekam. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  30. cóż za cudo! ;) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna! Też taką chcę ! Naprawdę jest cudowna! :D

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze to miód cud i malina :) Bardzo za nie dziękuje.