Zainspirowane CANDY, czyli oddam owerloka w dobre ręce.

Na pewno większa większość z Was wie o candy u Wioletty zwanej Bezdomną, Półdomną, Uroczą itd..i wiecie, że do wygrania u niej jest maszyna do szycia, a jak nie wiecie to kliknijcie do niej i już wiecie :)
No i mnie olśniło to wydarzenie.
Iż ponieważ dlatego, że kilkanaście dni temu sytuacja zawodowo - domowo -hobbistyczna pchnęła mnie do zmiany sprzętu w rejonach owerloków. Bo mój Fn 2-8 nie jest już dla mnie wystarczający.
Jednak sprawuje się dobrze i radował mnie od pierwszego dnia pobytu w moim domu.
Cudnie obcinał materiał i na dodatek obrzucał jego brzegi.
Jest to chyba najprostszy model owerloka w kosmosie , zwany jest nawet minilockiem :) ale jeżeli chcemy wykończyć brzegi jedynie - to jest to dobra sprawa.
No i tak zainspirowana Wiolettą ogłaszam, że ja oddam ten sprzęt w dobre ręce. Oddam bo marna ze mnie handlarka :)
Więc jeśli jest ktoś chętny na owerloka, który uprzyjemni mu szycie i wykańczanie to zapraszam do napisania komentarza pod tym postem, dodanie się do obserwatorów mojego bloga i czekanie do 19 grudnia. Wtedy to też ogłoszę wszem i wobec, do kogo owy owerlock zostanie przesłany. Będzie też dobrze jak doda banerek u siebie na blogu.

Niedawno był owy egzemplarz w serwisie więc ma ostre noże i wnętrze czyste :)

Tak wygląda stojący wciśnięty na parapecie i czeka, aż ktoś podaruje mu miejsce w swoim domu, zgłaszając się do zabawy tejże.

A taki ścieg mniej więcej robi.

Powiem szczerze, że na różnych materiałach robi to trochę różnie, bo ustawienie go dla mojej skromnej osoby jest sprawą dyskusyjną....ale działa jak należy. Robi co do niego należy.






No to siup.

Zapraszam do zabawy Wszystkich, którzy maja adres w granicach Polski :).


Komentarze

  1. oooo jak fajnie! to ja się na to piszę:)) bannerek dam jak tylko skończą mi się imieniny (nie obchodzę ale mama zadzwoniła z życzeniami więc pizza w piekarniku i czekam na gości!;p)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja też się bardzo chętnie zapisuję, pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łaaaaaaaał! Owerlok na wydanie, okazja jak kumulacja w totka, tylko lepsza :) Grzechem byłoby się nie zgłosic, już widzę te piekne brzegi!

    OdpowiedzUsuń
  4. Półdomna!! :))))))))))))))))))))))))
    oczywiście się nie zapisuję, ale przyszłam się bananem na twarzy podzielić :D
    Banerek już u mnie zawisnął :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedobry blogger zabrał mi twarz... nie dość, że bez-domna, to jeszcze bez-twarzna ;)

      Usuń
    2. buahahaha, Fiolko Kochana, chciałam Ci uzmysłowić, żeś Ty nie jest bezdomna, bo gościsz w naszych serduszkach ;)))))

      Usuń
    3. posikałam się :D
      Nie mogę z Lolą i Wami :)***

      Usuń
    4. Ja też z Wami nie mogę, ale blogerowi nie wybaczam, bo nie wiem dlaczego mam zamiast twarzy zakaz wjazdu od strony znaku... w sensie, że za dużo jem, czy co? :D

      Usuń
    5. hhahahah no z pewnością o Twoje preferencje konsumpcyjne chodzi ahhhaha

      Usuń
  5. Ojej, zawsze chciałam taką mieć ; może szczęście się do mnie uśmiechnie
    Marzena
    marzenacegielka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaśliniłam się!:D Ciotka Joanka przygarnie ten sprzęt jakim by nie był - utuli, ukocha, wykarmi i naoliwi:) Piszę się obiema rękami, nogami i podskakuję:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jedno: zauroczyło mnie totalnie ustawienie prędkości od żółwia do zająca ^^

      Usuń
    2. ;D dopiero po tym wpisie z zauważyłam ;)
      Projektant miał dobry pomysł ;)

      Usuń
  7. Co za okazja :D
    Może mi się poszczęści: linus9[malpa]o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. ja chetnie zaopiekuję się owerloczkiem:) wszak maszynę mam, ale to taki prosty sprzęt, ostatnio szyłam podusię i aż wstyd pokazywać bo wnętrze obszyte zygzakiem nie wygląda najlepiej...
    umieszczam banerek u siebie i czekam cierpliwie
    może się poszczęści:)
    pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  9. toż to wysyp serdeczności, dobrego serca i życzliwości!!! To chyba tak na przekór paskudnej listopadowej aurze :)

    Ogromnie pragnęłabym przygarnąć taki sprzęcik :)

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No bez jaj!
    Oczywiście, że CHCĘ!!

    OdpowiedzUsuń
  11. i ja się zapisuję bloga nie mam ale info wrzucam na facebooka a taki owerlok to by bylo coś bo niestety nie posiadam a by się przydał bo wszystko zygzakiem obrzucam niestety :) :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja się nie zgłaszam ale już lecę do siebie, żeby wrzucić baner :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zgłaszam się!!!! marzę o czymś takim!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam ! I zgłaszam się..a co tam..mam starą maszynę Łucznika..a to by się przydało nie powiem..
    O ile uda mi się dodać baner..

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja chce! Obserwję jako Gabriela. Mój blog, to jak sama wiesz www.gabridou.blogspot.com

    Już linkuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No pięknie... U Wioli się nie zapisałam, bo maszynę prostą posiadam i grzechem byłoby zabierać szansę komuś, kto nie ma w ogóle... No ale overlocka nie mam! :-D Zatem staję grzecznie w kolejce :-) swoją drogą, dużo tu dziś Kaś się przewija, zatem wszystkim Kasiom (tak, też jestem Kasią ;-) ) życzę wszystkiego dobrego!
    Banner na blogu powieszę, tylko muszę go (bloga) nieco odkurzyć...

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Marze o takim owerlocku a niestety nie stac mnie na niego :) ile pieknie wykonczonych rzeczy moglabym na nim uszyc. I w koncu mogłabym zrobic prezent dla mojego partnera i uszyc mu bluze inspirowana jego ulubiona gra :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Od dawna marzę o overlocku więc również się przyłączam.

    OdpowiedzUsuń
  19. ojjj,ja tez sie zapiszę,maszyne mam,szyję dla siebie ,ale obrzucam zygzakiem,przydało by się takie cacko:) cudenkabasi.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj to i ja się zapisuję z nadzieją wielką :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oczywiście, staje w kolejce, gdyż marzę o overlocku. Banerek juz wklejam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też się zapisuję :) Mam bloga, ale jest mało używany (coś mi nie idzie pisanie, wolę podziwiać dzieła innych.Spróbuję wkleić banerek, jak mi nie wyjdzie , to zgłoszę się po instrukcje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baner dodany, tylko jakiś mikroskopijny mi wyszedł :(

      Usuń
  23. Ja równie chętnie się dopiszę do losowania :) może szczęście się do mnie uśmiechnie :) a bloga obserwuję już od dłuższego czasu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Pewno, że chcę, odkąd kupiłam maszynę,czuję wielką potrzebę posiadania również owerloka, bo ta moja maszyna co prawda posiada ściegi owerlokowe, ale zawsze muszę z nią długo dyskutować, zanim ustawi się porządnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. W obserwatorach jestem, baner z linkiem wstawiony, więc się zgłaszam. Brzydalowi ewidentnie dobrze by zrobiło posiadanie over-koleżanki :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Idealny prezent na Gwiazdkę! Owerlok-wow:)Zgłaszam się:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Żadnej maszyny nie mam więc bardzo chętnie ustawię się w kolejce i zostanę Twoją obserwatorką. Pozdrawiam, Mariola:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Overloka nie mam a przydałby się więc ustawiam się w kolejce!;)
    Martyna

    OdpowiedzUsuń
  29. Normalnie tydzień życzliwości i dobroci mamy :) Ja się nie zgłaszam bo mam Elnę moją ukochaną bez której żyć nie mogę, ale banerek zawiśnie u mnie na blogu :) Powodzenia wszystkim życzę!

    OdpowiedzUsuń
  30. ja bym go ukochała co najmniej tak jak własnego kota! a to znaczy, że bardzo bardzo, albo nawet jeszcze trochę! :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapisuję się obiema rękami, a jak nie starczy to jeszcze nogami mogę :)
    Bardzo się ucieszę, jeśli zamieszka w moich skromnych progach ta machina ;)
    Niemniej jednak będę całkiem szczera i się przyznam, że nigdy z takim sprzętem własnoręcznie nie miałam do czynienia, a baaaaaaaardzo (oj bardzo, bardzo) bym chciała, bo by mi życie uprościł :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja się zapisuję, bo nie ukrywam, że pomógł by mi okiełznać dzianinę, którą bardzo lubię nosić, ale szycie (a raczej wykończenie), to już nie należy do moich ulubionych czynności.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja też się zgłaszam! Z miłą chęcią zaadoptuję overlocka bo nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Oooooooooooooooooooooooo!!! Jak że mi tego właśnie brakuje do domowego szycia!! Piszę się z wielką przyjemnością i z chęcią zostanę u ciebie trochę dłużej, jeśli pozwolisz :)) Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. No overlocka to ja nie przepuszczę. U Wioli nie stawałam do rozdawajki, bo maszynę mam własną, ale overlock niestety pożyczony i jak tylko przyjdzie właścicielce ochota (a może, bo dorywczo sobie dorabia szyciem) to ja zostaję "bidna". Idę wieszać pranie - znaczy się baner :)))

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja też się chętnie zapiszę, jednak nie mam swojego bloga, mam nadzieję, że to nie jest przeszkodą.
    ewelinahanus(małpa)wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Czy szyję - no to chyba za duże słowo, próbuję, staram się, podpatruję, przeklinam - co mnie pokusiło :-); czy podglądam bloga - to za małe słowo - zaglądam kilka razy dziennie - z zazdrością; overloka chętnie przygarnę - chociaż już nie będzie tłumaczenia: "córka stała już i czekała na sukienkę, więc nie mogłam jej wewnątrz wykończyć"; będzie stał i wołał - pamiętaj dobrego krawca po wnętrzu kreacji się poznaje :-)

    i przyznaję się po dobroci - bloga nie mam i daleka mi jeszcze do niego droga...

    mama_ali@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Jejku. Taka wygrana to byłoby spełnienie moich obecnych marzeń!! Zaraz banerek u mnie zawiśnie :)
    Bloga obserwuję jako Puella eximia (puella.eximia@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jeśli "bezblogowcy" mogą spróbować szczęścia, to po raz pierwszy spróbuję i ja :)

    (delhi@op.pl)

    OdpowiedzUsuń
  40. Witaj, nie mogę się nie zgłosić!!! Zaczynam właśnie moją przygodę z szyciem i tego strasznie mi brakuje, do szycia motywują mnie moje córki, które teraz nie będą narzekały, że coś drapie i gryzie w środku :P Ach marzę o nim. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  41. Witaj! Piszę się na owerloka. Pozdrawiam Dobrar@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja także się zapisuję ;) OBY się udało chociaż raz w życiu wygrać cokolwiek. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  43. Życzę wszystkim szczęścia! Ja uczciwie nie ustawię się w kolejce, bo mam:) Powodzenia!!!!

    OdpowiedzUsuń
  44. A ja nie mam :( mój biedny łucznik nie doczekał się jeszcze naprawy zygzaka :( więc ... och chyba bym skakała ze szczęścia pod sufit ... hihi
    Jak tylko zobaczyłam, co chcesz za cudo oddać nogi się pode mną ugięły, a mój chłop zapytał co się stało w odpowiedzi na mój tekst "o ja .... "

    Tak więc staję w kolejce, zaciskam kciuki i czekam ...

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja się muszę nauczyć te banerki wstawiać, bo chętnie się zgłoszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Kochana z cibie babeczka :* Ja w kolejce nie staję,bo overlok posiadam. Mam nadzieję,że któraś z osób będzie szczęśliwa jak ją wylosujesz. Zgłaszam misiaki na KRACIASTE WYZWANIE http://szycieani.blogspot.com/2012/11/wasze-blogi-sa-dla-mnie-inspiracja.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać,że banerek umieszczę u siebie ;)

      Usuń
  47. Życzę wszystkim powodzenia, ja póki co cieszę się z posiadania dwóch maszyn.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. My się nie ustawiamy, bo posiadamy sztuk dwie;) Ale powodzenia wszystkim życzymy:D

    OdpowiedzUsuń
  49. oczywiście ,że się zapisuję-jest to obiekt moje pożądania i nie wyobrażam sobie jak mogłabym ominąć taką okazję -więc jestem i mam nadzieję :-)

    OdpowiedzUsuń
  50. ło ja, ale gratka, powodzenia dla dziewczyn ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. tego właśnie mi do szczęścia trzeba! super sprawa! zapisuję się, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  52. Och! Owerlok - moje marzenie! Zapisuję się oczywiście, a nóż-widelec mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  53. A ja Cię obserwuję już i do mojej bloglisty też Cię dodałam. Tego cuda i tak nie wygram, bo szczęście moje zezowate jest, ale w kolejce stanę, żeby nie było, że nie spróbowałam :-) Maga hojna z Ciebie Babka, nie ma co! Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  54. Wooooow... aż brak mi słów... jakby mi się takie cudo przydało... mamuśku... ustawiam się w kolejce... może... akurat... kurcze... a gdyby tak napisać list do Św. Mikołaja żeby tak szepnął Loli, że to dla mnie ;)

    p.s. banerek już wisi :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Czyżby nadszedł czas na spełnienie się dziewczęcych marzeń? :-) wspaniała inicjatywa (i bardzo ciekawy blog, całkiem dla mnie nowy, niemniej zamierzam się mu dokładnie przyglądać :-). Życzę powodzenia i gorąco pozdrawiam!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  56. ohohooho jojojo toć to ci gratka... jak nic taki rarytasik więc i mnie nie zabraknie w chętnych do przytulenie tegoż dzieła maszynowego. ZAPISUJE SIĘ !!!

    OdpowiedzUsuń
  57. Też się zgłaszam:) Przewiduję dłuuuuuugą kolejkę;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Wszywam się do tego candy :P

    OdpowiedzUsuń
  59. ooooo, widzę że chętnych nie brakuje! Może mam choć naparstek szczęścia i ten "naparstek" owerloka trafi do mojej skromnej pracowni?
    Licząc na odrobinę szczęścia,
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://naparstekszycia.blogspot.com/ .
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  60. Szyję sobie od jakiegoś czasu,założyłam nawet konto na blogerze jakiś czas temu ale wciąż nie mam odwagi pokazać publicznie tego co uszyłam :)Od dawna marzyłam o owerloku;)Zgłaszam się do zabawy i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  61. Niesamowite, że są jeszcze ludzie, tacy jak Ty, którzy chcą oddać coś za darmo, gdy handlowanie (chociażby allegro) jest takie powszechne. Gratuluję! Dobro zawsze do nas wraca, pamiętaj o tym!

    P.S. nie wiem za bardzo jak dodać się do obserwatorów bloga, nie mam własnego, a trafiłam tutaj przez bloga Sistu.

    Pozdrawiam!
    me.ewka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  62. No proszę, to jest to ,co jest mi teraz najbardziej potrzebne! Jakbyś dla mnie specjalnie wymyśliła to candy Lolu:)
    Zgłaszam się w takim razie, podlinkowuję co trzeba i takie tam. A kciuki za siebie trzymam:)

    OdpowiedzUsuń
  63. I ja, i ja , i ja go chcę!!! :)No marzę o overloku, a kasy chwilowo na taką ekstrawagancję brak niestety. Więc byłoby mi przeogromnie miło gdyby udało mi się wygrać. Szczerze mówiąc, posiusiałabym się ze szczęścia :)I od razu bym obiecała, że zaraz po zakupie lepszego overka, tego przekazałabym dalej w candy :) czyli zabawa w podaj dalej :D pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  64. Jesteście razem z Wiolettą po prostu niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  65. info poszło po sieci jak błyskawica :D
    A, że szycie i jedzenie to moje dwie ulubione czynności, z czystym sumieniem dodaję do obserwowanych, obserwuję i przebieram nóżkami, cóż się zdarzy 19 grudnia ;)
    Pozdrawiam,
    Zuza

    gavagaai_at_gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Dodałam banerek, udało się !!!
    Łakomy kąsek taka maszyna, ale u mnie byłaby za mało używana.

    OdpowiedzUsuń
  67. Zapisuję się na Candy! Okazja nie do ominięcia :D

    OdpowiedzUsuń
  68. No to jak ktoś się załapie u Ciebie i Wioletty, to niezły zestaw krawiecki może wyłapać:) Ja eksploatuję podobny, tylko czteronitkowy, i od samego początku nasze relacje są raczej... szorstkie... sprzęt to dość kapryśny, ale być może to kwestia nikłych pokładów mojej cierpliwości:)) pomysł na zabawę jest rewelacyjny, życzę wszystkim powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  69. Witam, jesteś bardzo hojna. Ten kto zdobędzie ten prezent będzie szczęściarzem
    pozdrawiam wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  70. Jejuniu jak najbardziej jestem chętna :) tym bardziej że bardzo doskwiera mi brak owerloka :) mirelka27@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. Zgłaszam się !
    Obserwuje, banerka nie ma, bo nie potrafię, ale notka jest.

    OdpowiedzUsuń
  72. Tup, tup, ustawiam się w kolejce!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  73. Zapisuję sie do kolejki z ogromną nadzieję, że to mi się poszczęści.;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  74. Już jestem któraśtam, ale co tam :) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  75. ale super to i ja staję w kolejce
    magda.koscinska@onet.pl Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dlaczego ja bo uwielbiam szyć może nie najlepiej mi to wychodzi ale uwielbiam:))

      Usuń
  76. Wszystkie warunki spełnione. Overloc boski.
    Jestem chętna przygarnąć to cudo :)
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. No to byłoby spełnienie moich marzeń,duzo szyje,a na razie obrzucam zwykłym zygzakiem;))Dobra z Ciebie dusza,że takie cacko chcesz oddać:))

    OdpowiedzUsuń
  78. przegapic nie mozna, więc tez sie zapisuje :):)

    OdpowiedzUsuń
  79. bardzo zacnie z Twojej strony, to sobie stanę :)) i poczekam a nuż ...
    serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  80. ja! ja! zapisuję się na candy, z chęcią przyjmę overloka i godnie się nim zaopiekuję! (nie mieszkam w Pl, ale będę u mamy na święta, więc mogłabym go sobie wtedy odebrać, gdyby tak się do mnie szczęście uśmiechnęło). nie mam bloga, ale polubię na facebooku, mam nadzieję, że też się liczy...
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  81. A czy ja będę umiała sie tym posługiwać? :) Mam nadzieje, że jakąś instrukcję obsługi masz do tego cudeńka :) Zapisuję się i oczywiście adres wysyłki jakby co w Pl jest :) Pozdrawiam serdecznie już drugą baaaardzo serdeczną osóbkę :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Witam- bloga swego nie mam. W sumie to dopiero od niejakiego roku zaczelam rozwijac swoja kreatywnosc w szyciu na maszynie. Kupilam Singera bez jakiejkolwiek wczesniejszej znajomosci maszyn do szycia. No i dzialam, szyje sobie poduchy, zaslonki, zabawki dla jeszcze nie narodzonego synka, no i szperam po blogach w poszukiwaniu inspiracji! Tak trafilam na Twoj blog i wiele z niego korzystam. Jak zobaczylam candy, to postanowilam skromnie sie do niego dolaczyc, z nadzieja, ze moze mi sie uda i zostane posiadaczka owego owerloka- oj wtedy moje pomysly rozwina sie totalnie:)
    Pozdrawiam
    Irmina

    OdpowiedzUsuń
  83. Zapisuję się, łał co za fantastyczne Candy :) banerek na blogu umieszczę :) na facebooku też polubię.
    Mój mail: mocarska.katarzyna@gmail.com
    blog: http://katarzyna-m.blogspot.com/
    Pozdrawiam bardzo gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  84. ojejujejujeju! ja bardzo chcę bardzo bardzo:) ignacynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. ja również się zapisuję ponieważ od dawna potrzebuję tego cuda! :) mam nadzieję, że tym razem uda mi się w candy :)

    joanka

    OdpowiedzUsuń
  86. Zapisuje sie i ja;-) marze o takiej od jakiegoś czasu;-)
    mail: kowalska.anetakka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Istne szaleństwo cudownej życzliwości:) Z wielką ochotą i cichutką nadzieją zapisuję się w kolejce, bo taki overlok byłby wspaniałą pomocą w akcji realizowania własnych marzeń. Najpierw było to o własnych czterech kątach i dzieciątku, któe napełni je swoim radosnym śmiechem- pierwsze już spełnione, drugie właściwie też, choć moja Malutka ma dopiero 11 dni i na razie tylko się słodko uśmiecha, ale i na donośny śmiech przyjdzie czas:) W końcówce ciąży udało mi się spowolnić szaleńcze dotąd tempo życia i znaleźć czas na to, co zawsze lubiłam- szydełkowanie, książki, robienie wianków i różnych innych drobiazgów. Będąc wciąż w trakcie urządzania mieszkania pomysłów mam wiele- na poduchy, zasłonki, firanki, lniane zawieszki i tysiące innych rzeczy, ale czasem do ich wykonania sama igła, nitka i własne ręce nie wystarczą- nawet mimo ogromu dobrych chęci. Z czasem cudownie byłoby też nauczyć się szyć dla mojej córeczki:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  88. Banerek wkleiłam u siebie ,ale w kolejce nie staje. Chciałam powiedzieć tylko ,że wam dziewczynki to dobre serce Mikołaj musi prezentami solidnymi wynagrodzić:))))

    OdpowiedzUsuń
  89. aaa, jak fantastycznie! właśnie tego mi brakuje! ustawiam się w kolejce i wstawiam baner na swoim blogu no i liczę na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  90. O jejusiu!!!! Toż tylko tego brakuje mi do pełni szczęścia!!! I w dodoatku łucznik!! I w dodatku w moje urodziny!!! Trzymam kciuki za siebie i Ciebie- oby Mikołaj Ci sprawił najlepszy prezent na świecie!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Oooo ja cię... Ale macie wspaniałe pomysły z tymi maszynowymi candy :D
    Ja sie oczywiście nie omieszkam zapisać. Szansa mała ale nadzieja ogromna. Marzę o własnym overloku odkąd udało mi się uciułać na własną maszynę. Czemu ja?? Bo to by mnie zmotywowało do cz ęstrzej pracy! Nieestetyczne i strzępiące się szwy to dla mnie koszmar!

    mój blog: http://imaginariumtrzech.blox.pl/html,, a w obserwatorach jestem :*
    Pozdrawiam, Juli

    OdpowiedzUsuń
  92. naprawdę podoba!
    Chcę wziąć udział w candy. Ale ja mieszkam w Rosji (St. Petersburg) Jeśli wygram, gotowi zapłacić cukierki wysyłki do mnie. - Czy mogę wziąć udział?
      Z poważaniem, Svetlana

    OdpowiedzUsuń
  93. Hej. No to i ja się przyłączam. Witaj przygodo ( pewnie i tak na mnie nie trafi jak zwykle ale cóż)

    OdpowiedzUsuń
  94. hmmm... chętnych sporo, konkurencja ogromna, ale nagroda strasznie mnie kusi, więc dopisuję się do niekończącej się listy chętnych.

    OdpowiedzUsuń
  95. O rany, zgrzeszyłabym, gdybym nie spróbowała szczęścia! toż to mój prezent marzenie! Chętnie przygarnęłabym to cudo pod swoje skrzydła :))

    OdpowiedzUsuń
  96. Szanowna Ciociu Lolajoo! Z podziękowaniami na ustach za Twe dobre serce, grzecznie ustawiam się w kolejce:) Rym niezamierzony:)Sam wyszedł.
    Obserwuję i Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  97. Co prawda nie zapisuję się, bo wolę "szyć" szkiełka, a w razie wypadku zaglądam tam gdzie "bez-domna" mieszka, ale banerek umieszczę u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Zapisuję się choć pewno moje marzenia i tak prysną , szyję i szyję ale bez owerloka jakie to szycie :( Może karma do mnie wróci ???? Banerek u siebie na bocznej listewce daję i marzę i czekam Bernadka aaa zapraszam do mnie od szóstego będzie można wygrać świetne rękawiczki :)

    OdpowiedzUsuń
  99. o kurczę, ale świetne candy! to i ja się podpinam:)
    pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  100. O rety! Overlock pragnę miec! Dlatego zapisuję się i czekam z niecierpliwością :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  101. Ja również chętna :), zwłaszcza, że 21 grudnia mam urodziny, więc może mi sie poszczęści i będę miała prezent urodzinowy? Niestety nie mam bloga, więc nie mam gdzie podpiąć banerka :(.

    OdpowiedzUsuń
  102. Łoooo to dopiero dzień życzliwości. Maszynę mam bo niedawno sobie kupiłam (tuż przed ogłoszeniem Wioletty jak pech to pech), ale overlok to marzenie moje gorące jak dotychczas niespełnione, więc może maszyna losująca (jakąkolwiek byś wybrała) wybierze mnie :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  103. Chętnie przygarnę pod swój dach łuczniczka aby nie było mu smutno w długie, jesienne wieczory :) Mam w planie wykorzystać go do szycia ozdóbek choinkowych.

    OdpowiedzUsuń
  104. Też chcę mieć, więc się zapisuję.mazych@op.pl Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  105. Oj marzenie nie jednej z nas:) może ja , cudnie byłoby nie męczyć się ręcznie z wiankami....pozdrawiam i zapraszam do mnie na mikołajkowe candy

    OdpowiedzUsuń
  106. Ja mam maszynę i bardzo dużo szyje i szczerze zawsze chciałam mieć owerlok, bo w mojej maszynie niestety go nie ma i zawsze musiałam jakoś sobie radzić, ale teraz jak jest szansa wygrać taki owerlok to czemu nieee...hmm...kochany owerloczku zostań mój :D jeej^
    Pozdrawiam kochana:* Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  107. Ojej, a ja tak strasznie marzę o owerlocku... Może mi się poszczęści:) Zgłaszam się! przasnekmarta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  108. Oj wspaniały... jedyny problem jest taki, że nie potrafię go obsłużyć :( ale do pierwszych szyciowych kroków by się przydał :) trzymam więc kciuki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  109. Ale piękny marze o takim byłby pięknym uzupełnieniem do mojej maszyny lidlowej ah aha ah ustawiam się w kolejce :)


    pozdrawiam


    pifpaf.de@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  110. No nie powiem kąsek łakomy jak nie wiem co. Maszynę Łucznika już mam a taki overloczek do kompletu - cacuszko. Nie powiem przydałby się już nie raz ;) Baner oczywiście zawita na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  111. Cudny jest i baaaardzo by mi się przydał przy pracy, dlatego również się zapisuję;) pozdrawiam serdecznie;D
    anabinko@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  112. przydałby się takie cudo :DDD

    OdpowiedzUsuń
  113. Od dawna mi się marzy... Od bardzo dawna... Maszynę do szycia mam i często z niej korzystam. Overlok byłby jak znalazł- do kompletu! Melduję zatem, że banerek dodany (www.ifgift.pl), oglądacz dodany (IfGift), komentarz niniejszym dodany! Pozdrawiam serdecznie i 3mam za siebie kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  114. oj dziewczyny szalejecie!!! jaki smaczny cukiereczek!!! z ogromną radością przyjmę tego niezwykle przystojnego Łucznika pod mój dach i pokocham miłością wielką i niezmienną, myślę, że będzie nam razem jak w niebie ;) będziemy razem spędzać wieczory i tworzyć, tworzyć, tworzyć...

    OdpowiedzUsuń
  115. Wspaniały cukierek do wygrania. Oj niejednej cieknie na niego ślinka. To i ja się zapiszę chociaż, żebym miała tego cukierka przez papierek poodtykac ha! ha! czyli na obrazku obejrzec i pomarzyć :-) Zapraszam w odwiedziny do siebie na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  116. Oglądam i oglądam od jakiegoś czasu Twojego bloga i jestem nim zachwycona :) po maszynę u koleżanki nie stanę w kolejce, bo mam swoją Super Nową ;) ale po owerloka stanę grzecznie w szeregu ;)

    OdpowiedzUsuń
  117. Kocham Waszą inicjatywę - nie zgłaszam się (marzę o takim do dzianin też, a jakbym cudem jakimś boskim wygrała tego, to bym musiała marzenia zrewidować ;))), ale zamieszczam gdzie mogę!

    OdpowiedzUsuń
  118. I jak tu się nie zapisać, no jak, skoro stoi o to tu coś o czym marzę od dawna... och jakby to to się przydało... ustawiam się w kolejce a może los na święta sprawi mi niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  119. po maszynę się nie zapisywałąm bo mam, no ale owerloka nie daruję :) ustawiam się więc w kolejkę i zgłaszam moje dwie, dobre ręce po Minilocka! :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  120. I ja go chętnie w moje dobre ręce przyjmę:) Ktoś dostanie tego overlocka pod choinkę:D Bardzo fajny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  121. tez chetnie przyjme, maszyne mam ale overloka nie i bardzo chcialabym nauczyc sie takie cacko obslugiwac.. trzymam kciuki i zaraz wrzucam info na bloga (zakldadka giveaways!)

    OdpowiedzUsuń
  122. Ohhh takiej szansy się nie przegapia :)

    OdpowiedzUsuń
  123. O! kurczę !Całe życie marzę o overloku:)))))Pozdrowionka serdeczne:))))

    OdpowiedzUsuń
  124. chcę chcę chcę...:D aż drżę na myśl jak bardzo taki overlock ułatwia życie...:D

    OdpowiedzUsuń
  125. Trafiłam tutaj z bloga Bogaczki. Zajmuję się hobbystycznie szyciem. Posiadam wieloczynnościówkę i chętnie zaopiekuję się overlockiem. Moje dzieła to zaledwie poszewki, wianki czy pokrycia na pufy dla koleżanki. Ale wiadomo, że przy użyciu overlocka wszystko wygląda bardzo estetycznie. Może poszczęści mi się w tych candy i otrzymam prezent od Mikołaja. Pozdrawiam serdecznie Renata mail: renatafsz@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  126. A ja się zgłaszam. Jeśli uda mi się wygrać, to nawet mogę osobiście odebrać :D
    Banerek zamieszczam na swoim blogu.


    Jest to super niespodzianka - więc nie mogę przejść obojętnie obok takiej okazji.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  127. Szczęścia w losowaniu nigdy nie miałam ale kto wiec może akurat na gwiazdkę się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  128. łoo rany :D ja też chętnie!! i się zgłaszam :)
    Tylko za bardzo nie wiem, co to znaczy dodać bannerek? I skąd go wziąć? Bo może z dodaniem to jakoś sobie poradzę, jak zagugluje.

    Pozdrawiam
    Ann

    OdpowiedzUsuń
  129. Myślałam że to jakiś żart, ale nie toż to prawda :D kobitki jesteście niemożliwe naprawdę, na maszynę u Wioletty się nie zapisałam -nie będę odbierała szansy innym skoro maszynę do szycia mam, ale na owerloka to się zapisuje bez gadania :D Pozdrawiam ciepło... Kinga
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  130. overlocka brak.
    przydałby się i kropka.
    więc czekam na swoją szczęśliwą liczbę.

    OdpowiedzUsuń
  131. I ja, i ja! Zapomniałabym, że overlock u Ciebie na właściciela/kę czeka.

    Baner już za sekundę u mnie zawiśnie. ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  132. Trafiłam tu po raz pierwszy zupełnie przypadkowo, a tu taki cukiereczek!I jak tu nie ustawić się w kolejce???Taka maszyna bardzo by mi się przydała:)
    A skoro szuka domu...to ja chętna jestem.Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moją rozdawajkę,niestety nie tak wypasioną jak ta.

    OdpowiedzUsuń
  133. Ustawiam się w kolejce. Banerek u mnie http://kwietniowakreatywnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  134. ale rarytasik :) kurczaczek a ja bezblogowa ale jeśli takie typki jak ja mogą brać udział to ja się zgłaszam bo marzy mi się owerloczek a mojej Sofii Ł. towarzystwo się przyda :)
    pozdrawiam Natalia ( nastka84@o2.pl )
    a bloga śledzę z ukrycia i regularnie zaśliniam klawiaturę z wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń
  135. wow!! niestety bloga się jeszcze nie dorobiłam, ale polubiłam na Facebuniu :) zaczynam swoja przygodę z szyciem i wprost marzę o overlocku... miss_szyszka@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  136. a ja nie mam bloga i pewnie overloka też mieć mieć nie będę... ale pozdrawiam, bo świetny blog. Tutoriale bardzo pomocne. Dzięki za podzielenie się wiedzą.
    kapitanka

    OdpowiedzUsuń
  137. Spróbuję, bo warto. Dlaczego? O tym już napisałam u Wioletty, a myślę, że nieładnie by to wyszło, gdybym skopiowała swoje uzasadnienie. Tak czy siak - próbuję, choć nie dla siebie. Bo jest u moim sercu ktoś ważny, komu oczy zaświecą się, gdyby taki prezent pod choinką zobaczył. I ja mam nadzieję tą osobę uszczęśliwić.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie.
    puszka, która baner umieściła na zapiski-grafomanki

    OdpowiedzUsuń
  138. Ja się zgłaszam Ja- baaaaaaaaaaaaardzo by mi się przydał... a szkoda mi kasy na coś dla pro.

    OdpowiedzUsuń
  139. Uwielbiam szycie i wszelkie robótki ręczne. Szyję, kiedy pozwala mi na to czas. Jak każda osoba zajmująca się tym co najmniej hobbystycznie, w pewnym momencie stwierdzam, że przydałby się overlock, ale rozsądek podpowiada, że przecież nie szyję tak dużo i tak często, żeby inwestować w takie urządzenie. Ale uczucie, że overlock przydałby się, pozostaje. Może będę miała szczęście i moje rozterki znikną. Zatem chętnie wezmę udział w rozdaniu i pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  140. Dołączam i ja,choć szyję od czasu do czasu na Janomce;)
    Zapraszam również do odwiedzin i candy na moim blogu.
    Banerek już jest:)

    OdpowiedzUsuń
  141. Toż to nie cukierek a wręcz bombonierka!
    Z przyjemnością dołączam się do zabawy =D
    Banerek tutaj:
    http://moja-koniczynka.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  142. Cudowny cukiereczek. Zgłaszam się:)Banerek gotowy

    OdpowiedzUsuń
  143. dziś Mikołaj daje prezenty, wchodzę na bloga i patrzę a tu super pomysł na oddanie overlocka :D. Moja zabawa z szyciem powoli się rozkręca wiec chętnie poznałabym zalety tej cudownej "myszki". Banerka niestety nie mogę dołączyć bo takiego bloga nie posiadam. Pozdrawiam wszystkie kreatywne osoby :* gackowa83@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  144. Zgłaszam moje dobre ręce po overlocka! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  145. Zgłaszam swoje chęci.. Tak bardzo bym chciała go wykorzystać :) TYle pomysłów się rodzi w głowie.. może mi się poszczęści.. to gdzieś na 3 dni przed moimi urodzinami.. mmm..
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  146. Ja też, ja też!!! :) Z przyjemnością dołączę do grona oczekujących na dzień losowania :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  147. To i ja ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  148. Ooooooooo ale 'okazyjka'...ja też stanę w tym ogonie kolejkowym. POZDRAWIAM SERDECZNIE

    OdpowiedzUsuń
  149. To i dla mnie poproszę miejsce w kolejce:)Ciepło pozdrawiam z mroznego Wałbrzycha :) :) ela7273@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  150. ja się nie ustawiam, ale nie mogę wyjść z podziwu dla waszej (Twojej i Wioletty) hojności :) świetny pomysł :) jeżeli ktoś sobie nie może pozwolić na zakup, a lubi szyć :)

    OdpowiedzUsuń
  151. Ojej a to takie rzeczy też się rozdaje? rany ja u wioletty przegapiłam :(
    No a tu nie odpuszczę losowania. Z miłą chęcią się zapisuje. Tak by mi się przydał taki sprzet, niestety teraz to ręcznie muszę obcinać niteczki po zyg zaku, a potem wszędzie je mam na sobie i moje dziecko też.
    Banerek dodaje i czekam z niecierpliwością na dzień losowania.

    OdpowiedzUsuń
  152. to i ja staję w tej dłuuuugaśnej kolejce!
    pozdrawiam Lidka :O)

    OdpowiedzUsuń
  153. Zgłaszam się.:)
    obserwuje jako: mia.vico
    ewelinajamrozik11@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  154. Zgłaszam się bo nie mam overloka a bardzo by mi się przydał w szyciu :) a obserwuję już dawno ;)

    OdpowiedzUsuń
  155. Maszynę do szycia mam , nawet dwie ale overlocka nigdy się nie dorobiłam. Spróbuję szczęścia w losowaniu choć maszyna jedna a chętnych strasznie dużo.Obserwuję od dawna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  156. Chętnych sporo, ale kto nie próbuje ten nie wygrywa może i do mnie uśmiechnie się szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  157. Ogarniam się z szyciem po porodzie. Synek ma już 6 miesięcy, więc najwyzsza pora, bo na ukończenie czeka płaszcz (miał być na jesień), spodnie, spódnica....a i sporo materiałów na wene czeka. Także nie pogardzę takim overlokiem, bo mam tylko maszynę do szycia. Dlatego uśmiecham się szeroko ;D i czekam na 19go ;)

    OdpowiedzUsuń
  158. Z chęcią przygarnę :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  159. U Bezdomnej mi się nie udało, to może u Ciebie? Bardzo chciałabym mieć maszynę :(
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  160. Jeszcze nic nigdy nie wygrałam, więc może tym razem uśmiechnie się do mnie szczęście. Mam taką mała stertę do szycia i to cudo byłoby w sam raz - takie śliczne brzegi robi,ach!

    OdpowiedzUsuń
  161. Oł maj gad.....jakie szaleśnstwo...szaleństwem byłby nie wziać udziału:D...wiec jestem :P.....Pozdrawiam serdecznie!!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  162. też sie zapisuje do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  163. Mam dla niego bardzo ładne mieszkanko i z chęcią go przytulę:)

    OdpowiedzUsuń
  164. To ja też się zapisuję do Candy, miejsca dużo nie mam, ale obok Łucznika się zmieści :)

    OdpowiedzUsuń
  165. Witaj, ja niestety bloga nie prowadzę. Zatem banerka ni umieszczę. Korzystam z Twoich pomocowych opisów na blogu, którego od dawna czytam. Nie mam jeszcze overlocka, a bardzo by mi się przydał, gdyz przy dwójce małych smyków (Michaś 4 latka i Mati 3 latka) mam sporo do zrobienia-ciągle z przedszkola przychodzą w wytartych spodniach,a łaty robię ręcznie. Overlock byłby idealny. Szyję ręcznie sporo, haftuję (zapalona krzyżykomaniaczka od 7 roku życia, kiedy to moja mama pokazała mi pierwsze krzyżyki -dostałam od niej pierwszy obraz do haftu z gotowym nadrukiem. Dzisiaj sama wymyślam wzory), rysuję, piszę wiersze, pichcę, a przede wszystkim pracuję w wymarzonym zawodzie. Pozdrawiam, Agnieszka zlotaagnieszka81@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  166. zgłaszam się:)
    byłby to świetny prezent dla mamy, która uwielbia szyć:)
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  167. ustawiam sie w megakolejce, overloka nie posiadam, jak juz musze cos obrzucic to siadam z igla w dloni i recznie szyje:-))))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  168. Właśnie obrzucenie brzegów to wieczny i największy problem :( Nie jestem, co prawda,krawcową od Boga, ale po troszkę szyłam prawie od zawsze. Też do kolejki się wpraszam.

    OdpowiedzUsuń
  169. Ooo. Chętnie przygarnę, więc się zapisuję. Zaczynam obserwować jako Anna Anna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  170. Spełnienie marzeń :) Zapisuję się :)
    Zapraszam http://6ranowmigotkowie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  171. woooow, ja pragnę zacząć szyć! Taka okazja się nie powtórzy, dlatego z wielką ogromną chęcią się zgłaszam:)obserwuję jako sylwia, mail:sylwia1906@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  172. Naprawdę oddajesz taki overlock? Niesamowite! Ja chętnie się zgłoszę i zapłacę za przesyłkę byś się więcej nie kosztowała:) No nie mogę uwierzyć:) Zgłaszam się pełną parą:)

    OdpowiedzUsuń
  173. Ja bardzo, ale to bardzo chętnie go przygarnę i będę się o niego bardzo troszczyć...sama nie posiadam, a chciałabym posiadać. Byłoby szybciej, sprawnie i ładnie. Zaklinam więc wszystko co możliwe prosząc bym mogła wygrać overlock'a, skoro szóstka w totolotka wyraźnie nie jest mi pisana!

    Pozdrawiam gorąco!!!

    OdpowiedzUsuń
  174. Trafilam przez przypadek. Widzę, że pewnie nie mam szans na wylosowanie ale może szczescie mi dopisz <3

    OdpowiedzUsuń
  175. Cudowne candy...och marzę o takiej maszynie...może w ten zbliżający się świąteczny czas marzenie się spełni:)
    Ślę grudniowe pozdrowienia z uśmiechem serca i nutką zimowego słoneczka*
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  176. marzę o owerloku więc staję grzecznie w kolejce
    pozdrawiam cieplutko Kamila
    kamila777@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  177. Ρretty! This waѕ an extremely ωonderful article.
    Тhank you for ρroνiԁing this info.

    Here іs my wеbsite - galaxys3.fr
    My weblog ;

    OdpowiedzUsuń
  178. Chętnie się zgłaszam , wszystkie warunki spełniłam ;D U MNIE DZIEŃ BEZ SZYCIA JEST DNIEM STRACONYM . SZYCIE JEST PIĘKNE ! Z TYM OWERLOCK'IEM ŻYCIE I SZYCIE STAŁOBY SIĘ JESZCZE PIĘKNIEJSZE ;3

    OdpowiedzUsuń
  179. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  180. A no to i ja się zapiszę póki jest jeszcze trochę czasu :P Mieć takie cudeńko w domku to byłoby coś :D

    omena999@interia.pl

    Nie wiem jakim cudem usunął się mój poprzedni komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  181. Aż oczka przeciera z niedowierzania i łapkę nieśmiało w górę unoszę bo już nie wiem czy to sen czy jawa ?

    OdpowiedzUsuń
  182. oooooooooo ja nie wierzę....maszynę już mam-marzenie spełnione.Owerlok- marzę.wiec liczę na szczęście.pozdrawiam..... email: kubgo@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  183. Witam i jak mozna to zapisuje sie i ja.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń