Zabawki uszyte na spotkaniu i nawet jeszcze jeden w domu :)

Fotorelacja ze spotkania jest tutaj do podziwiania :)

A teraz przyszedł czas na zabawki, które tam powstały.
Zabawki powędrują na aukcję, które zasilą konto Marcinka Sporka.
Tutaj jest wydarzenie na fb.
A tutaj jest blog poświęcony osobie Marcinka.

Gdy aukcje już ruszą, to oczywiście mili moi kupujemy kupujemy!!!

Poszewki będą za jakiś czas, jak wszystkie będą już skończone i dostarczone :) do mnie.

A teraz zabawki grupowo.








Solowo.




























Komentarze

  1. dziewczyny, inicjatywa super, cel szczytny, to co wyszło wam spod igieł - wspaiałe!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cuda-cudeńka!! Wszystkie piękne, wyjątkowe i z duszą ale najbardziej podoba mi się małpka i strasznie straszny pająk ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zabawki fantastyczne, życzę i jestem pewna, że zarobią górę kasy dla Marcinka. Jak dobrze, że są na świeci takie super kobiety-torpedy jak Ty Joasiu! Wnosisz niesamowicie dużo pozytywnej energii w życie innych ludzi :) Dzięki! ps. mam nadzieję, że na kolejne spotkanie w Krakowie będę już mogła dotrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zabawki są prześliczne! Oczu oderwać nie mogę ;) Mam nadzieję, że dzięki temu uda się uzbierać mnóstwo pieniążków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne aż by się chciało na nie rzucić i wtulić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. a wiecie, że dopiero teraz zobaczyłam wszystkie nasze prace?
    wszystkie cudne, ale faktycznie małpka wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się najbardziej podoba małpka :D
    Na drugim miejscu Prosiaczek, który miał być misiem, bo ma bardzo uśmiechniętą twarz i promieniste spojrzenie :)))

    No i w ogóle wszystkie mają swój charakter... ale jak przyjdzie co do czego, to ja chyba kupię kota, żeby nie był taką sierotą :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko mi się podoba. I małpka i prosiaczko-miś i konik morski i pająk i kotki i choinka i......Cuda!

    OdpowiedzUsuń
  9. W końcu się doczekałam ^^ Podobają mi się, a najbardziej Małpka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zabawki! Takie z duszą!

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne " badziadki " tak moja córka mówiła na zabawki jak była mała :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne te zabawki a małpka rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Małpka-george wymiata :) Fajnie byłoby ją zgarnąć dla córci ale pewnie będzie neizła bitwa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne są!
    Ale moje serce też od razu zdobyła małpka-to chyba to urocze spojrzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne wszystkie razem i każda z osobna. Mam nadzieję, że zarobią całą górę pieniędzy dla Marcinka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Efekty Waszego spotkania są powalające! Cuda uszyłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super akcja z tym spotkaniem, a uszyte cudeńka zapewne ucieszą niejedną buzię :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie no mamy tuu małe zoo, z elementami świątecznymi :) ah ah ah cudowne zabawki ...... :)))))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wasze komentarze to miód cud i malina :) Bardzo za nie dziękuje.