Wyróżnienie i poszewki na poduchy z brązowej tafty i gipiury

Zacznę po kolei , tak jak w tytule.
Otrzymałam wyróżnienie od Ani. Nie dość, że to imię jest mi bliskie :) to jeszcze Ania okazało się jest strasznie sympatyczną osobą, a jej mail z informacją o owym wyróżnieniu dosłownie mnie zatkał. Tak pięknie napisanego maila dawno nie czytałam. Wiecie nic tam szczególnego nie było, znaczy informacja o wyróżnieniu, jedno zdanie,  ale forma jaką miał mail i był pełen szacunku, kultury i to dodatkowo mnie wzruszyło i ucieszył fakt wyróżnienia od takiej osoby.
Ona sama ma bloga i robi jakieś czary mary na szydełku np: ta pierwsza sukienka z postu, no ja bym nawet w takiej chodziła bo jest cudna!!!!!
 No to przechodzę do wyróżnienia:)
A oprócz zadowolenia z bycia wyróżnionym trzeba :
1. Podziękuj za przyznanie wyróżnienia. - no to chyba oczywiste , że takie rzeczy się robi i się dziękuje :)
2. Zamieść u siebie link do bloga osoby, która Cię wyróżniła. - done
3. Zamieść u siebie na blogu logo wyróżnienia. - done
4. Przekaż nagrodę co najmniej 7 bloggerkom. - no i tu problem zaczęłam wypisywać sobie blogi i od kopa wyszło mi 24 więc nie będę pisać listy. I błagam Was wszystkie osoby których blogi obserwuje czujcie się wyróżnione!!! Zaglądam do Was i podziwiam i wyróżniam :)
5. Zamieść linki do tych blogów.
6. Powiadom o tym nominowane osoby. :)
TO tyle o wyróżnieniu.

No i nie wiem co mogłabym napisać ponad to co jest w tytule.
Jeśli chodzi o poduchy to generalnie są proste do uszycia.
Zdobią całkiem przyzwoicie.
Są przyjemne w użytkowaniu.
No cóż jeszcze..a poszły w świat i nie zrobiłam ładnych zdjęć.




Komentarze

Prześlij komentarz

Wasze komentarze to miód cud i malina :) Bardzo za nie dziękuje.