Liebster Blog Award

Nominowała mnie Podwiatr. No miło mi niezmiernie. Dziękuje.
Należy opowiedzieć 11 rzeczy, których inni o tobie nie wiedzą, odpowiedzieć na 11 pytań zadanych przez osobę, która cię nominowała, nominować kolejnych 11 osób i zadać im własnych 11 pytań.



11 rzeczy których o mnie nie wiecie:

1. Nie mam wad hahahhahah :)

2. Jestem czasem straszna zołza, taka okropna i w ogóle....i nie polecam się żebym na kimś się mściła.....ale rzadko to robię.

3. Układałam kiedyś wszytko alfabetycznie...potem mi przeszło...jakoś za dużo rzeczy zaczęłam mieć.

4. Nie zacznę dnia bez śniadania.

5. Lubię robić pranie i prasować.

6. Od trzech lat nie domyłam okien jeszcze - unigrunt na nich mnie dobija...Panowie przy malowaniu nie zakryli nam okien , więc mieliśmy sajgon...ale już prawie są domyte.

7. Mam mało czasu na nic nie robienie...w sumie to nie mam takiego czasu.

8. Lubię gdy poziom abstrakcji zbliża się do zenitu.

9. Kiedyś nabrałam kolonistów na kolonii na której byłam, że jestem wróżką...a w sumie jestem inteligentna i to wystarczyło. :)

10. Nie potrafię zrobić tak, żeby chrząstka w nosie mi przeskakiwała, choć powyższych też udało mi się nabrać.

11.A to coś czego się nie dowiecie :) Bo o mnie nie wiecie :P

Pytania od Podwiatr się tak kształtują. A między nimi moje odpowiedzi.

1) Dlaczego niekiedy zdarza Ci się odwiedzić podwiatr photography (na fejsbuku lub na blogu)?

Zdarza mi się to bo dodałam sobie do ulubionych.
Zaczęłam zaglądać bo LRT zrobiła Ci jakąś straszną reklamę, wchodzę, patrzę, robię wielkie Wow i zostaje.
Może też jeszcze dlatego, że sama mam dzieci i lubię im robić zdjęcia i mam nadzieję, że czegoś się u Ciebie nauczę, żeby zamknąć na fotografii lepiej ich dzieciństwo.

2) Wybierz jedno z moich zdjęć, pokaż je w tym punkcie i napisz dlaczego Ci się podoba.

Z tego postu.
 Bo chyba właśnie tego u Ciebie szukam...jak radość dzieci zamknąć dla siebie na zawsze, na czas gdy będą już duże itp.

3) Zdjęcia czarno-białe czy w kolorze?

Zależy od zdjęcia, cenię oba rodzaje.
 

4) W fotografii dziecięcej wolisz dziewczynki czy chłopców?

Wsio ryba. Każde dziecko wnosi coś swojego. Na koniku z mieczykiem lepiej prezentuje się chłopiec, a w koronie panienka.

5) Nikon czy Canon?

Mnie jest obojętnie. Czasem na jakimś badziewiu zrobi się zdjęcie, które będzie się kochać...ale tak technicznie to chyba Nikon.

6) Portety czy makrofotografia (motylki, ślimaczki, muszki)?

Portrety zdecydowanie. Ze zwierząt ja tylko konie hihih więc makro nie trzeba. :)

7) “Fotografia jest najlepszym doświadczeniem jeśli wykonywana w samotności” – Zgadzasz się z tym stwierdzeniem?

Ani troszkę się nie zgadzam. Jak zrobić zdjęcie, na którym jest wataha dzieci ,w samotności??

8) Czy pomyślałaś kiedyś, by wziąć udział w profesjonalnej sesji fotograficznej jako modelka? Jak byłaby to sesja?  (Studio/Plener, sesja rodzinna/sesja tylko z tobą, romantyczna/mokra/w klimacie disco/akt/…)

Oczywiście, że myślałam tylko ze mnie dupa nie modelka więc muszę jeszcze poćwiczyć psychicznie :)
 
9) Czy wyobrażałaś sobie kiedyś jakieś konkretne zdjęcie ze swoim udziałem? Jak ono by wyglądało?

Jakoś bardzo długo mi chodzi po głowie zdjęcie na kanapie mojej kuzynki, ma taką czerwoną skórzaną. A ja na niej bym siadła jak stara ciocia.


10) Masz jakiegoś ulubionego znanego fotografa? Podziel się jego pracami (link?)

Nie mam ulubionego fotografa. Bo u każdego można znaleźć coś co się spodoba...nawet moja mama zrobi czasem dobre zdjęcie.
Ale znam taką jedną Panią fotograf osobiście i jedno zdjęcie ma które mnie zachwyca...
i kilkadziesiąt innych też.


11) Próbowałaś kiedyś sama fotografii? Masz jakieś swoje ujęcia którymi chciałabyś się podzielić? Zrób to – chętnie obejrzę próbkę twoich umiejętności.

Próbuje namiętnie. Dwa tygodnie wakacji - 2500 zdjęć - mamo tato brawo dla Was, że wysiedzieliście przy oglądaniu :)
Bardzo bardzo uwielbiam robienie zdjęć.




Kilka takich z wakacji. Może znajdę jeszcze coś fajnego potem.

Lubię zdjęcia bo można kogoś pozdrowienia zawrzeć na nich - SMOKU POZDRAWIA WAS moje Piękne!!
 Zdjęcie może być formą zabawy z dzieckiem i można wyrazić przez robienie zdjęć jakiemuś stworowi zainteresowania swoim dzieciom.
 Zdjęcia pokazują jak nasze dzieci szybko rosną i co potrafią.
Pokazują jak wiele jest miłości i przyjaciół wokół nas.


I że mimo, że komuś się nie chce pozować i się chowa to i tak jest szczęśliwy, że to zdjęcie mu robimy.
Nic to wielkiego nie jest...ale najgorzej też nie :)

Nominuję:
Pomijam tych co Podwiatr wychaczyła - czym mi utrudniła :)

 Kobietę Szyjącą - nowy blog ale taki do zjedzenia :) Polecam.


Pytań będzie mniej...bo jestem marna w zadawaniu pytań...lepiej mi wychodzi słuchanie. :)

1. Ile razy w miesiącu uprawiasz jakiś sport :) IK może nie odpowiadać bo pewnie wszystkim znów szczęka odpadnie :)

2. Dlaczego jedzenie pomidorów z ogórkami troszkę się mija z celem?

3. Czy urządzasz przyjęcia urodzinowe dla swoich dzieci za pomocą osób trzecich??Osoby bez dzieci raczej wiedzą, że maja nie odpowiadać.

4. Co planujesz uszyć w najbliższym czasie??

5.Dlaczego Kopciuszek dawała się tak ciorać Siostrą i Macosze??

Koniec weny...teraz słucham.
:)

Komentarze

  1. Ha ha... ha. Dzisiaj sobie pouprawiałam nowy zestaw ćwiczeń. Nie powiem, co mnie boli :) za długo wymieniać.
    I obiecuję się wyspowiadać w najbliższym wpisie (jakbym zapomniała, to mnie kopnij wirtualnie).

    OdpowiedzUsuń
  2. No to kochana rzuciłaś wyzwanie swoimi odpowiedziami, muszę w najbliższych dniach usiąść i też się zastanowić :) i zdjęć poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wywiązałaś się z zadania na medal. I to złoty.
    Wnioski:
    1) Robisz BARDZO DOBRE ZDJĘCIA (!)
    2) Muszę robić więcej uśmiechniętych zdjęć dzieci :D
    3) Mój Artur ma identyczny plaszczyk przeciwdeszczowy i bardzo go lubi.
    4)Ja mam zawsze problem z wyznaczeniem blogerów jeśłi ich liczba ma przekraczać 10 :)
    BRAWO Joasiu, BRAWO (!)
    A teraz lecę oblookac twoją znajomą panią fotograf :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuje. A płaszczyk jest rzeczywiście rewelacja. Ania ma taki z żabką....i żałuję, że nie kupiłam jeszcze wtedy z biedronką. :)

      Usuń
  4. Bardzo dziękuje za nominację:
    Odp:
    1. Ile razy w miesiącu uprawiasz jakiś sport :) IK może nie odpowiadać bo pewnie wszystkim znów szczęka odpadnie :)
    1. codziennie chodzę, chodzę i chodzę dlatego puchną mi łydki i stopy.

    2. Dlaczego jedzenie pomidorów z ogórkami troszkę się mija z celem?
    2. dla mnie jedzenie ogórków z pomidorami nie mija się z celem, to smaki mojego dzieciństwa

    3. Czy urządzasz przyjęcia urodzinowe dla swoich dzieci za pomocą osób trzecich??Osoby bez dzieci raczej wiedzą, że maja nie odpowiadać.
    3. nie wiem, za młoda jestem, może kiedyś

    4. Co planujesz uszyć w najbliższym czasie??
    4. sukienkę, spódnicę, męskie spodnie, thischert ....... gdyby nie etat i nauka

    5.Dlaczego Kopciuszek dawała się tak ciorać Siostrą i Macosze??
    5. bo to sierota była

    :) miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, dziękuję... wkrótce się uzewnętrznię :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wasze komentarze to miód cud i malina :) Bardzo za nie dziękuje.