Zestaw toreb i akcesoriów z motylami



  czwartek, maja 31, 2012    Etykiety:,,,,, 
Dla przyjaciółki pałającej sympatią do motyli skonstruowałam w zeszłym roku zestaw toreb i innych bajerów.
Naprawdę wielgachna torba.



Trochę mniejsza.



Kosmetyczka z ortalionu w ramach przeciwpowodziowej troski przed zalaniem np: zegarka na plaży.


Etui na okulary np: słoneczne. :)


Portfelik na gotówkę na lody np: na plaży :)

Materiały to batyst i bawełna. Motyle są naprasowane. Sznurek w etui to sznurek .:)
A batyst w kwiaty tak mi się spodobał, że kupiłam go wtedy 5 m no i jeszcze dałam radę ostatnio uszyć właśnie tą sukienkę.

13 komentarzy:

  1. jestes niesamowita !!! rewelacyjna torba ja właśnie konstruuje moją pierwszą torbę

    OdpowiedzUsuń
  2. wow jak zwykle pięknie, uwielbiam motyle

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale superowy! ;)))
    No zamotylowałaś permanentnie hihihi

    OdpowiedzUsuń
  4. No nie, to mnie już totalnie powaliło na kolana. Ta torebka jest po prostu IDEALNA! I taka optymistyczna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) no strasznie mi miło. Bardzo radosna - rzeczywiście.

      Usuń
  5. Co za zestaw! Bajerancki!

    OdpowiedzUsuń
  6. No to się nazywa zakręcenie na punkcie motyli :) Torba jest boska. A cały zestaw... dobrze Ciebie mieć za przyjaciółkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No lubi lubi zakręcona jest to ma jeszcze więcej :)
      A całkiem nie najgorzej się ze mną przyjaźnić hihihihi, sama bym chciała hahahah

      Usuń
  7. Będę musiała małe co nieco spapugować:) Jest świetna wraz z niezbędnikami:) Niedługo biorę się za szycie torby na lato i nie mam pomysłu. Musi pomieścić to co każda kobieta nosi latem: aparat fotograficzny, komórę, butle z wodą, parasolkę, portfel, pęk kluczy....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..i książkę i zapasowych milion rzeczy i chusteczki , scyzoryk, kalkulator...hihihihi :) w tej dużej to nawet dzieci się zmieszczą :)

      Usuń
  8. Ależ wiele tych motylów, lato pełną parą, cuda cuda!

    OdpowiedzUsuń
  9. motylkowo wszędzie :) bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze to miód cud i malina :) Bardzo za nie dziękuje.