Jak samodzielnie wykonać lamówkę



  piątek, lutego 10, 2012    Etykiety:,, 
Zrobienie lamówki nie było moim hobby dopóki nie wbiłam szpilki w deskę do prasowania i dawaj. Od tamtej pory często coś lamuję..to taka miłą ozdóbka jest.
Potrzebny jest nam pasek materiału, z którego zrobimy lamówkę, szpilka, deska do prasowania z pokryciem, w które możemy wbić szpilkę i żelazko.


video


21 komentarzy:

  1. Pomysłowe:] mnie się filmik ładuje ok, a co to za tkanina, że się tak bez oporu zaprasowuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest bawełna taka cienka w sumie :)

      Usuń
  2. Świetne! Nie wpadłabym na to :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ahahaa.. a ja też szykuję posta o lamówce :D tylko od początku jak się tnie materiał... i z tym prasowanie identycznie, ale nie mam filmiku tylko zdjęcia, więc będę odsyłać do Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale jesteś pomysłowa, genialny sposób!!!:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łoł, jestem w szoku. Wypróbuje przy najbliższej okazji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wiedzieć, na pewno się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne, ale mnie zatkało. Ty to masz pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam, znam ten sposób! :) ale dzięki za przypomnienie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Że też nie wiedziałam tego wcześniej! Dzięki za filmik, naprawdę pomocny!!! Zastanawiałam się tylko przy oglądaniu, jak trzymałaś kamerkę i wyobrażałam sobie, że miałaś przymocowaną jak lamę- czołówkę LOL:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrzebowałam do trzymania innego mózgu operacji, kryptonim 'Mój mąż' :)

      Usuń
  10. ha ha dobre z tym mężem :-) pomysł z lamówka wymiata, i na pewno w najbliższym czasie go wykorzystam....szkoda tylko że wcześniej nie wpadłam tu, ostatnie szycie fartuszka z lamówką wyprowadzało mnie z równowagi :-/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się, że się przyda pomysł. Ja gdy go odkryłam to aż zawyłam z radości.

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne! Na pewno wykorzystam ten sposób i mam nadzieję, że pójdzie równie łatwo jak Tobie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Chcesz powiedzieć, że to jest takie proste? Padłam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurcze blade, fajny sposób, szlag mnie zawsze trafiał na lamówki i raczej robiłam je baaaardzo rzadko. Skusze sie na ten sposób przy najblizszej okazji lub wypróbuje to co zaproponowała Brumm. jeden i drugi fajny. Zobaczymy jak w praktyce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwilebiam Cię za ten filmik! Podglądam co prezentujesz na blogu i bardzo mi się wszystko podoba :) Pozdrawiam Cie serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku widziałam już ten filmik a totalnie o tym sposobie zapomniałam.. Jak można w ogóle o takim sposobie zapomnieć! Muszę sobie kupić deskę do prasowania :D

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze to miód cud i malina :) Bardzo za nie dziękuje.