Jeansowa torba

Absolutnie nie jestem w stanie sobie nawet wyobrazić jakim cudem blog przykryła taka warstwa kurzu. Na swe usprawiedliwienie mam mnóstwo zdarzeń, ale myślę, że możemy je pominąć.
Po prostu przejdę do sedna i trochę spróbuję się odgrzebać z tego co już uszyte i zrobić porządek.

Dziś torba z lekko elastycznego jeansu pokrytego motywem liści.
Torba z założenia miała mieć dużo kieszeni i być pod kolor butów pani pracującej na poczcie :) , bo to ona jest obecnie właścicielką. Buty były w takim odcieniu niebieskiego jak materiał na torbie, a sznurówki były brązowe, jasno brązowe.










Komentarze

  1. Torba jest przecudna i jeśli współgra z butami i sznurówkami to już czad na maksa!:) bardzo mi się podoba i pasowałaby mi do wszystkiego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajna, taka co wiele zmieści i zawsze będzie wygodnie :-) i do tego super ładnie! Podziwiam wykończenie, połączenie tych kolorków szalenie mi pasuje. Super torba, zazdroszczę właścicielce :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. I kolejna fajowa torba, Asiu 10/10 :)
    "Absolutnie nie jestem w stanie sobie nawet wyobrazić jakim cudem blog przykryła taka warstwa kurzu..." - co Ty nie powiesz, u mnie to samo, myślę że porwali nas kosmici i dlatego czas nie był przyspieszony ale pędził jak szalony :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wasze komentarze to miód cud i malina :) Bardzo za nie dziękuje.