Duże chusty



  poniedziałek, listopada 30, 2015    Etykiety:,, 
Ostatni numer Burdy zaserwował nam wykrój na chustę.
Skusiłam się dwukrotnie. Nawet skuszę się na numer trzy, tym razem już dla mnie.
Te które tu prezentuję są prezentami.
Jedna to dzianina sweterkowa, taka lekko kreszowana i na niej wykonałam haft - czarny jakiś taki ornamencik.
Druga, to jakaś wełna z domieszką. Szczerze powiedziawszy , materiał leżał wieki w szafie i nie mogłam zdecydować co z niego zrobić. A w tym przypadku spasował idealnie. Jest cienki , delikatny, ale bardzo ciepły. I na nim wyhaftowałam pióro. Wszytko mi się z nim pomyliło i nie dość , że jest na boku to jeszcze jest do góry nogami. No trudno, uwierzcie mi pruć tego w życiu bym się nie podjęła. Już wcześniej wywalę w siną dal. A hafciarkę dopiero ogarniam. Choć jest cudna w obsłudze, jednak od nas zależy jak jej wzór podamy.

Ornament jest wzorem wbudowanym w hafciarkę , pióro jest moje i jest przetworzone przez program do generowania haftów. Kocham go bardzo.
Hafciarka i program.

Chusta to po prostu kwadrat o boku 1,5m złożony na połowę wzdłuż przekątnej.
Chroni szyję CUDOWNIE!!!! Jeszcze nie opanowałam idealnego umieszczania jej wokół szyi , ale co się odwlecze to nie uciecze. Moją chustę pokażę już z kurteczką, którą kończę drugi rok. Bo gdy ją uszyłam okazała się być za ciasna. O gapa ja. Teraz jest już dobra , nawet luźna, wiec postanowiłam ją skończyć. :)

Serdecznie polecam ten wykrój, ale koniecznie skorzystajcie z Burdy, nie wiem czy inaczej dacie radę ;) ...... :)






21 komentarzy:

  1. Wykrój rzeczywiście szalenie skomplikowany, bez Burdy na pewno sobie nie poradzę ;)
    Ale nawet jak się bardzo postaram, to takiego ślicznego pióra sobie nie wyhaftuję, bo nie mam na czym. Czyli bardzo niezdrowo zazdraszczam ci owej hafciarki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe to samo miałam napisać. Oj piękne to piórko, piękne!!

      Usuń
    2. Trzymam kciuki, jak równo złożysz kwadrat to potem jakoś już idzie :D

      Usuń
  2. Oj, nie wiem, czy pióro, czy ornament piękniejszy! Ja też zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pióro, zdecydowanie pióro! :) Trudna sprawa z tym kwadratem... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No serio , serio! wyższa szkoła jazdy :D
      Ja chyba tez obstawiam bardziej pióro :)

      Usuń
  4. No moja droga któż by sie znalazł co by ci tej hafciarki nie zazdrościł....... Tak ja tez zazdroszczę. Ile pomysłów się mnoży jak się ma takie cudo :). Cudne te hafty....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie ukryję, że pocieszna jest to rzecz :)
      I pomysłów już też dużo stoi w kolejce :)

      Usuń
  5. Zdecydowanie piórko.O której burdzie pisałaś?Mam wszystkie,może nie zwróciłam uwagi na chustę.
    Wyglądasz świetnie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tutaj http://www.burda.pl/wykroj/2015-burda-12-114 :)

      Usuń
  6. Burda zaszalała :D A hafty są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. ochh przepraszam! Ale cieszę się, że się udało :)

      Usuń
  8. Super teraz modne takie duże chusty.

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze to miód cud i malina :) Bardzo za nie dziękuje.