Kupowanie tkanin przez internet



  sobota, maja 16, 2015    Etykiety:,,, 
Kupowanie tkanin przez internet wiąże się z tym, że próbuję zrobić zakupy na zapas, tak żeby koszt wysyłki jakoś nie był zbyt duży w stosunku do wartości samych zakupów.
Czasem zdarza się, że przy odpowiednio dużym zamówieniu , transport materiałów do domu jest gratis.
Niedawno tak się zdarzyło podczas zamówienia. Dodałam to co potrzebowałam do koszyka i gdy chciałam już finalizować zamówienie, wyskoczyła mi informacja, że do darmowej dostawy brakuje mi ok 10zł. No to przecież sobie pomyślałam, że kupię coś za te 10zł jeszcze i tak będę musiała je wydać.
I kupiłam pół metra polaru minky w ślady psich łapek. Ania ma fimla na punkcie pisów, więc przypuszczałam, że polarek nie zginie.
I tak też się stało. Oprócz poduszki podróżnej , uszyłam bluzę. Na rękawy jakoś tak już mało było, więc dosztukowane są z dzianiny, takiej sweterkowej , która gdzieś leżała w szafie i było jej tak mało, że na rękawy jedynie starczyło i to rękawy z 4 części.
Ściągacz też z odzysku.
I tak Ania ma bluzę. :)



 







40 komentarzy:

  1. Łojesu, internetowe zakupy zawsze mnie doprowadzają do drżączki, amoku i obłędu, i wkładam do tego koszyka i wkładam, no bo żeby ta przesyłka nie kosztowała więcej niż materiał właśnie. A potem... wyjmuję i wyjmuję.. bo jeszcze za prąd wypadałoby zapłacić ;-) Internetowe zakupy materiałowe to samo ZŁOOOO ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja stanowczo za dużo robię zakupów przez internet ;) Jeśli chodzi o tkaniny to rzeczywiście , podobnie mam jak piszesz. Ale zakupów w Tesco przez internet nikomu nie oddam ;) .

      Usuń
    2. Sonata, uwielbiam Cię za te teksty! :D
      Asiu, bluza jest genialna - sama chętnie bym taką założyła. I Ciebie też uwielbiam, za takie uszytki właśnie :)

      Usuń
  2. Rewelacja !!!! zarówno materiał jak i wykonanie :-) super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło to czytać, dziękuję :)

      Usuń
  3. Jaka śliczna dziewczynka!
    pozdrawiam majowo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuje w imieniu córki :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Świetna bluza i polarek. Czasem rzeczywiście warto kupić przez internet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      Zakupy internetowe mają jeden wielki plus - cena! , jest po prostu taniej :)

      Usuń
  5. Wcale nie wygląda jak bluza "składak" ;) bardziej jak zamierzony twór :P z resztą, wszystkie Twoje, nawet z kawałków, mają to do siebie, że wyglądają jak dla mnie, jakbyś je tak właśnie wymyśliła, a nie były wynikiem tego, że zabrakło materiału....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale CI dziękuję!
      Może wynika to z tego , że za dużo zbieram różnych różności....choć nie, już nie zbieram. Bardzo intensywnie tego wszystkiego się pozbywam!

      Usuń
    2. Lepiej zbieraj dalej ;) będzie więcej możliwości dopasowywania ;)

      Usuń
  6. Piękności,kto jak kto Ty potrafisz zaskoczyć.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezmiernie mi miło.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Zapomniałam dodać,Twoje nowe zdjęcie profilowe fajne,chyba to już wakacje?

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam bardzo ładna bluza Pani wyszła i ten materiał w łapki uroczy :) I ja z takim zapytaniem w jakim sklepie zakupiła Pani ten polarek? i jaki sklep internetowy poleca?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      Ja kupiłam tutaj http://allegro.pl/hit-z-usa-polar-minky-minki-bez-lapy-i5207656985.html.
      Ale z tego co teraz zerknęłam jest sporo ofert z tym polarkiem - polar minky łapy psa. :)

      Usuń
  9. Super, świetny polar :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie kupiłabym więcej tego polarku!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz mi to mówisz !! !hahaha
      Rzeczywiście jest przeuroczy...ale to małe postanowienie nie kupowania na zapas |( za bardzo ;) ) bardzo uskuteczniam :)

      Usuń
  11. przy szyciu liczy się zaradność ! :) czasem trzeba pokombinować, i Tobie się to super udało ! Bluza piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietna bluza. Super ten material. Czy mozesz zdzradzic gdzie kuoilas? Moi synowie to psiarze-zwlaszcza mlodszy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam tutaj http://allegro.pl/hit-z-usa-polar-minky-minki-bez-lapy-i5207656985.html :)
      Ale z tego co widzę jest wiele miejsc, które oferuje ten polar. Nawet w Matex widziałam kiedyś , nie wiem czy próbki czy był na stanie , nie pamiętam.Warto poszukać cenę najbardziej korzystną ;)

      Usuń
  13. Świetna bluza w łapki ... faktycznie w internecie jest więcej ciekawych materiałów niż w pobliskich sklepach , ale trzeba uważać, bo nie zawsze widać jakość i rodzaj materiału. Kiedyś kupiłam wzorzysty kawałek bawełny, na zdjęciu wyglądał, jakby miał gładką powierzchnię, a w rzeczywistości okazało się, że nie jest gładki, ma fakturę, coś w rodzaju wystających grudek (coś jakby minky). Nadruk na materiale sprawił, że nie było tego widać na zdjęciu.... a ja dziwiłam się dlaczego jest trochę tańszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, można bardzo się naciąć. Mnie zdarzało się to na początku przygody z zakupami internetowymi. Teraz jakoś jestem bardziej wyczulona żeby dokładnie wszystko sprawdzać. Nawet dzwonić do sklepu i zadawać milion pytań....ale i tak to nie gwarantuje 100% sukcesu.

      Usuń
  14. I mi się podoba bluza, jestem pewna, że gdybym znowu była małą dziewczynką to chętnie nosiłabym taką :) Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaaa no ! ja też, jest ekstremalnie mięciutki ten polar i cieplutki :)

      Usuń
  15. Internetowe zakupy... zawsze spędzają mi sen z powiek :) ciężko mi się z nimi mierzyć, bo kuszą tak mocno i skutecznie, że az boli :). Co rusz obiecuję sobie, ze już więcej się nie skusze, przynajmniej do czasu aż wyszyję to co zalega w szafach, ale w tym temacie moja silna wola raczej słabeuszem jest ;) Co do bluzy - pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaaaaaaaaa no ! ja też tak bardzo chcę zrobić porządki z zapasami, że ta potrzeba już zaczęła wygrywać....no dobra , dziś kupiłam zasłony, ale w Obi i tylko zasłony i to do pokojów dzieciaków. No serio nie miałam co na zasłony w zapasach :D
      No i trzymam kciuki! za Ciebie i silną wolę, bo trochę miejsca w szafach nie jest złe :)

      Usuń
  16. Anonimowy20 maja, 2015

    Chcę taką!!! Aaaa! Jest piękna :) Chodziłabym w niej na spacery z psami.
    Aneta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojjj Ania też by w niej na spacery chodziła, gdyby miała psa. Uwielbia psy, więc w sumie to był powód tego wzoru! :)
      Serdecznie dziękuję za miłe słowa!

      Usuń
  17. Polarek ekstra i bardzo dobrze, że rękawy są jednolite, bardzo fajnie to wygląda. Ja nie lubię kupować materiałów w necie, ale często nie mam wyjścia :-)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze to miód cud i malina :) Bardzo za nie dziękuje.