Aksamitne spodnie

Uszyłam spodnie z aksamitu.
Ania już raczej do dzidziusiów nie należy i trzeba jej jakieś konkretne spodnie szyć.
Dlatego są kieszenie, jest regulacja w pasie dzięki gumce z dziurkami, jest zamek błyskawiczny.
Aksamit pochodzi z jakiś głębin szafy i gdy wykroiłam już prawie wszystkie elementy, dostałam nagłego zaćmienia i zapomniałam o częściach kieszeni i odszycia rozporka. Żeby nie gromadzić już skrawków więcej - tak, tak , porządki w szafie trwają - wyrzuciłam skrawki, które zostały. Przez to wszystko musiałam dosztukować części wlotów kieszeni i odszycia rozporka z innego materiału. Kolorystycznie zgrało się cudownie.
Pasek spodni w części wewnętrznej wykończony jest pliską z materiału w pepitkę.


 Miałam również zaćmienie przy plisce pod dziurką na guziki i jest brzydko. Ale dobrze , że w środku więc jakoś przeżyję. Następne spodnie już mają pliskę porządnie wszytą.




Komentarze

  1. Bardzo ładne, ten ozdobny ścieg przy kieszeniach wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne :) Dzięki temu ozdobnemu ściegowi wyglądają trochę jak bawarskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne spodnie z pięknym wnętrzem! :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiedziałabym nawet, że te wstawki z innego materiały wyszły im na dobre :)
    Dopiero przy drugim oglądaniu zdjęć, dojrzałam patent z gumką na guziki. Uwielbiam praktyczne rozwiązania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie wyszło super z tą pepitką. I te wykończenia cudo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama bym chętnie wciągnęła takie spodnie, z tą gumką w pasie oczywiście:) tylko rozmiar nie mój...

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne! Miałam podobne tylko granatowe w dzieciństwie i je uwielbiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze kurcze, uszyłaś spodnie, które mi spędzają sen z powiek, a dokładnie ta gumka z dziurkami. Jak ją wszyłaś?? Zrób jakiś tutek proszę ładnie :))))) bo ja uwielbiam takie regulowane dla Mojego Małego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealnie dopracowane jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie też mnie zaintrygowała ta gumka na guzik. Przyszywasz cała po obwodzie i tylko zostawiasz nie przyszyte te końce do zapinania, czy cała jest luźno wpuszczana w tunel? Zastanawiam się też nad zimowymi spodniami dla siebie z weluru i ciekawa jestem, jak z trwałością? Jest różnica między aksamitem a welurem?

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne, a te ozdobne ściegi dodają im kobiecego wdzięku.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak to dobrze, że czasami przypadek rządzi życiem.... Oba materiały się wg mnie świetnie zgrały i prawdę mówiąc gdybyś napisała że znalazłaś ten aksamit jeszcze gdzieś i wymieniasz kieszenie, protestowałabym! Wykończenie kieszeni rewelacyjne!

    Dużo czasu Ci schodzi na uszycie takich dzieciowych spodni? Ja się zastanawiam i zastanawiam. Chyba boję się porażki - że zanim skończę dzieci mi wyrosną....

    OdpowiedzUsuń
  13. Superaśne😊
    Zazdroszczę ciągłej motywacji I chęci do szycia.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wasze komentarze to miód cud i malina :) Bardzo za nie dziękuje.