6 komentarzy:

  1. Z wpisu o tych spodenkach trafiłam na Twojego bloga. I uszyłam synkowi pierwsze spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa ale super , że się przydał :)

      Usuń
  2. spoko gatki :D Ja już płaczę i rozpaczam, bo jesień idzie, szaroburo, zimno i beznadziejnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no :( ale za to wygrzało nas lato w tym roku :)

      Usuń
  3. Bawią Ci się dzieci tym jeździkiem? Bo chciałam podobny swojemu kupić i mam nawet sponsora, ale nie chcę zabawki, która będzie stała. A spodenki mają oczywiście fajny wzorek i w ogóle fajnie. Też raz uszyłam dziecku spodenki i są obrzydliwe, ale musi je nosić bo ja poświęciłam czas:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się bawią :D i to wszystkie.

      Usuń

Wasze komentarze to miód cud i malina :) Bardzo za nie dziękuje.