Czerwona spódnica z koła



  środa, sierpnia 14, 2013    Etykiety:,,,, 
na zakręcie.

...." chodźcie na spacer, no chodźcie, do zakrętu i z powrotem".........

...dobrze, że w Grodźcu mają zakręt.
 A sukienki z koła są takie miłe w noszeniu.
Spodobały mi się takie długaśne namioty.
To jest moja druga taka długaśna w całym moim życiu.
Nie skończy się na niej.
A o szyciu z koła pisałam tutaj.
Ta czerwona uszyta jest z szyfonu, a pod spodem ma podszewkę w sumie też czerwoną o tych samych gabarytach co sama spódnica.


 
















75 komentarzy:

  1. piękna spódnica.. i jaki kolor intensywny. super wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam spódnice z koła i te mini i te maksi!I jakaż bogata sesja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sesja od domu do zakrętu :D hahaha

      Usuń
  3. lubię długie spódnice, nadają lekkości i robią wrażenie "sunięcia" po ziemi:) Twoja pięknie się układa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z koła jednak ta lekkość i zwiewność jest duża :D Dziękuje.

      Usuń
  4. Idealna! Właśnie taka mi się marzy. Muszę w końcu sobie taką sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmiało śmiało...jednak te małe marzenia warto spełniać :)

      Usuń
  5. Cudna jest! Ta zwiewność i kolor :-) Czy to szyfon z jakąś podszewką?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo tak , to jest szyfon i podszewka wiskozowa w tym samym kolorze pod spodem :)
      Dziękuje .

      Usuń
  6. Cudna ta kiecka, takie kolorki mi się właśnie na lato podobają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Spódnica przepiekna :D:D a wygladasz ty w czymś źle? hihi ja niestety ze wzgledu na swa tusze teraz nie moge pozwolic sobie na takie cudenka ale juz za kilka miesiecy moze uda mi sie wcisnac w takowy twor?

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojjj tak wyglądam wyglądam ..:)
      pozdrawiam.

      Usuń
  8. Jesteś młoda i szczupła to jak najbardziej nosić taką zwiewną spódnicę. Mi czerwony także mi się podoba.
    Extra.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do tych przymiotników to nie do końca się zgadzam :d hihi ale dziękuję bardzo :)

      Usuń
  9. Zwiewna i czerwona, chcę taką:):) Ale materiału sporo na takie cudo idzie ;) Świetna jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) oj sporo...dobrze, że materiał nie jest z tych najdroższych :D

      Usuń
  10. zwiewna i kolor też super, także bardzo mi się podoba i nie umknęła mej uwadze bluzeczka z falbanek. zatem całość prezentuje się świetnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) koszulka z koronek dość często jest eksploatowana :D
      dzięki :)

      Usuń
  11. śliczna :) tylko mieć tyle materiału ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jak sobie zszyjesz te osło-konie :P to akurat starczy:D

      Usuń
  12. Taka zwiewna maxi świetnie pasuje do Twojej figury, więc wcale się nie dziwię, że chcesz więcej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) apatyt rośnie w miarę jedzenia w tym przypadku :)

      Usuń
  13. Aż pozazdrościłam :D Piękna jest i to w moim ulubionym kolorze. Świetnie powychodziły zdjęcia na tle tego kolorowego murku :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kolor! A spódnica wygląda na bardzo przyjemną w noszeniu. I bardzo podobają mi się zdjęcia do tego posta, wszystkie tworzą spójna całość, świetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. strasznie mnie ucieszyły Twoje słowa :) wielkie dzięki.

      Usuń
  15. Piękna - i kolor piękny i Tobie w niej pięknie! Też przymierzam się do takiej (zielonej), nawet już mam tkaniny, tylko demotywuje mnie niemożność "normalnego mierzenia", bo mi brzucho przeszkadza. A jak ją wykończyłaś na dole? Bo pięknie to wygląda, pewnie jakiś overlock za milion dolarów? :) Bo wykańczania się najbardziej boję, ta tkanina jest pod tym względem straszna ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie nie to jest wykończone zygzakiem :D zwykłym najzwyklejszym....pokażę za kilka dni jak chcesz :)

      Usuń
    2. Zaintrygowałaś mnie :) Chętnie dowiem się, jak oszczędzić sobie nerwów :)

      Usuń
  16. zwiewna i piękna! rewelacyjnie się układa :) pięknie w niej wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  17. Aleś poszalała, no piękna, kolor zabójczy, uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) taki czerwony, że aż strach :D Dzięki wielkie :)

      Usuń
  18. Śliczna jest ta spódnica, i kolor idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Spódnica jest przepiękna. W ogóle spódnice z koła mają w sobie dużo uroku :) też mi się taka marzy, ale ja chyba jestem trochę za niska na długie kiecki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam 168cm ....A Ty?? może nie ma się co bać :D

      Usuń
  20. fajny namiot! szkoda, że na to sporo materiału idzie:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo..to jest minus , ta ilość materiału. :(

      Usuń
  21. Fakt, dużo materiału, ale efekt świetny. Też planuję maxi z koła :)

    Zapraszam http://dressmakingorwhat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to czekam na prezentację :D
      dzięki.

      Usuń
  22. Bardzo fajna, pewnie mnóstwo tkaniny zeżarła ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ojjj marzy mi się taka ile materiału zużyłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakieś 6m......ale w sumie wyszło ok 65zł bo szyfon nie jest drogi a podszewka leżała i leżała już u mnie nie wiem ile - plusy hurtowni :D

      Usuń
  24. Jak kiedyś będę miała nadmiar tkaniny, to taką uszyje. Kolor jest boski. Twój syn ma świetną koszulkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nadmiar tkaniny to zdecydowanie dobry stan :D

      Usuń
  25. bardzo ładnie się układa, a kolor zwala z nóg! Piękny! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. wyobraziłam sobie ile trwałoby ręczne wykończenie dołu gdyby chcieć to ręcznie zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo matko moja wyobraźnia chyba tego nie ogarnie :D gdzieś po 50cm już byłby koniec :D

      Usuń
  27. Widać, Asiu, że Twoje zdjęcia są coraz lepsze, tak samo jak Ty wyglądasz coraz młodziej i promienniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no chyba się popłaczę kobieto no !! :) miło mi .

      Usuń
  28. Woooo jaki ty masz talent, sukienka jest po prostu śliczna i ma przepiękny, intensywny kolor :) Bardzo mi się podoba:) Pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
  29. Fantastyczna - lekka i zwiewna. Właśnie taka mi się marzyła na to lato, może zdążę uszyć do następnego :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. super :) baardzo lubię szyć spódczniczki z koła, proste szybkie i efekt świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna spódnica, twarzowa fryzurka i piękne fotki!

    OdpowiedzUsuń
  32. No uszyłabym sobie taką, ale nie mam przekonania, że będę w niej dobrze wyglądać. Twoja jest piękna i w takim energetycznym kolorze:). W sam raz na schyłek lata - bo ja już czuję jego koniec odmierzany powrotem do szkoły.

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczna ta spódniczka też bym chciała ale nie wiem czy będę dobrze w niej wyglądać jestem niska a kolor super,zapraszam na mojego bloga i dodanie mnie do obserwacji http://uszycprzerobic.blogspot.com/ pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  34. Ufff... nie dość, że z koła i powiewa jak wściekła, to jeszcze kolor przecudowny... Czy ja się kiedyś odważę na takie szycie? :)Twoją instrukcję przeczytałam skrupulatnie, ale ta płachta materii do opanowania mnie onieśmiela :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Oo..kocham takie spódnice!Piękna!Kolor fantastyczny,wszystko taaaakie super:)...i zdjęcia...♥Zaczynam się powtarzać;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Spódniczka marzenie! Czerwony z szarym to ostatnio jedno z moich ulubionych zestawień :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Juz jakis czas temu trafiłam na Twój blog , a teraz w poszukiwaniu kursu na spódniczkę z koła dowiedziałam się, że mieszkasz w Grodźcu, czy tym w wielkopolsce? Jeśli tak to znaczy ze jesteśmy całkiem blisko od siebie, bo ja pisze do Ciebie z Konina :)
    Pozdarwiam Joanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie w tym. W tym koło Katowic, :) No i witam i pozdrawiam.

      Usuń
  38. Zazdroszczę spódnicy! STRASZNIE :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Witam serdecznie- o ile należy poszerzyć promień pasa,żeby takie piękne marszczenie wyszło? I jak je wykonać? Na gumie,czy poprzez naciąg naszytej lekko nici? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze to miód cud i malina :) Bardzo za nie dziękuje.