Tak trochę kiepska pogoda

Nie szkodzi :)
Dzieciom naprawdę raczej ona nie przeszkadza.
No basen stoi pusty to ich lekko martwi...l
ale maja namiot.
Nie ma jak trzy minuty bez widoku dzieci :D tak na wakacjach. Jak do niego wchodzą właśnie tak jest.
Trochę źle przeprowadziłam obliczenia i jest troszkę za mały...znaczy może nawet nie obliczenia, bo miał być wysoki na 2m a wyszedł tak na 1,5m - po prostu tego materiału nie starczyło na więcej, a nie chciałam miksować tak od przypadku tkanin. Jakoś tak mi bardzo spodobały się te kwiaty na tym materiale same w sobie, że tak zostało. Sam materiał leżał sto lat w szafie i nie koniecznie mi się podobał. A gdy patrze na ten namiot - to już bardzo mi się podoba.
Przy ziemi to kwadrat o boku 1,5m. Od spodu na krawędziach są tuneliki na rurki.
No i tak sobie stoi.
Ma zamek na jednej ściance żeby można zrobić tunel z namiotu. A jedna ścianka nie jest zamykana - jakoś wolę świrki moje jednak mieć na oku :D bo Wojtek jest zdolny do wszystkiego :)

W pierwszej fazie testów Mati absolutnie nie pozwalał nikomu innemu wejść do namiotu stąd on i namiot solo - a Wojtek próbuje się dostać gdzieś tam w tle :)












Jeżeli chodzi o komentarze pod postami poprzednimi to one wrócą...ciągle się importują :( Jakoś jest ich prawie 10 000 więc pewnie dlatego to tyle trwa. Ale swoją stroną ogromnie za tą rozmowę w komentarzach Wam dziękuje!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nowe komentarze można dodawać już. Także dalej zapraszam do zostawiania tych Waszych słów, które nawet ten deszcz i burze niwelują.
Poza tym na forum Burda.pl zrodziła się koncepcja wspólnego szycia sukienki  owej. Tak też będzie więc pod koniec przyszłego tygodnia pojawi się kurs jak to zrobić. Jeśli ktoś będzie chętny niech przygotuje materiał i zamek :) A w szyciu pominę tym razem prucie, złe wszycie paska i wybielanie.

Komentarze

  1. benkowo.blogspot.com03 maja, 2013

    ooo, a co to za zmiany z tymi komentarzami? Ale się zdziwiłam... a co do namiotu, to
    Ty matka pomysłowa jesteś, nie ma co! Wygląda super

    OdpowiedzUsuń
  2. tkanina idealna na namiot :) i namiot super , bardzo wakacyjny tylko szkoda że tak zimno
    rozglądam się na forum Burdy ale nie widzę :/ może i taką sobie uszyłabym ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Elżbieta Janik03 maja, 2013

    tkanina idealna na namiot :) i namiot super , bardzo wakacyjny tylko szkoda że tak zimno
    rozglądam się na forum Burdy ale nie widzę :/ może i taką sobie uszyłabym ?

    OdpowiedzUsuń
  4. sagitta123.blogspot.com03 maja, 2013

    to byłam ja :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny namiot i do tego frajda dla dziecka:)U mnie dzieciaki też miały takie robione przeze mnie i zawsze były zadowolone.Pozdrawiam:)
    Z komentarzami oczywiście się zamotałam....;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajnie :) dla dzieciaków to świetna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiola www.pod-czworka.blogspot03 maja, 2013

    Super! Dzieciaki pewnie bardzo zadowolone z możliwości nowych zabaw jakie sie przed nimi otwieraja :D pomysłowa mama to skarb

    OdpowiedzUsuń
  8. Joanna Krzak03 maja, 2013

    :) aaa pod moim zdjęciem w sumie sprawa się wyklarowała :)

    http://www.burda.pl/stylizacja/z-czerni-w-pomarancze#a11670

    OdpowiedzUsuń
  9. Joanna Krzak03 maja, 2013

    aaa bo mam pełno komentarzy po chińsku ..albo jakieś reklamy i chcę sobie to wszytko wyfiltrować :)

    Dzięki. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Joanna Krzak03 maja, 2013

    Uszyj uszyj czemu nie, jeszcze jak znów wygrzebiesz jakiś cudny materiał - ostatnio to nawet właśnie tkaniną mnie zachwycasz a nie tylko wykonaniem :) tym zresztą też, te ostatnie sukienki Hani to normalnie szał na kółkach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Joanna Krzak03 maja, 2013

    ha ja juz wszytko wiem :d w nowym module komentarzy nic mi nie umyka :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Joanna Krzak03 maja, 2013

    :) Mam nadzieje, że będzie dobrze z komentarzami jednak.

    A co do dzieci - jednak jak się uda wyczuć co będzie się im podobać to można naprawdę fajne rzeczy a wcale nie jakoś szczególnie wypasione robić - a będą zachwycone. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Joanna Krzak03 maja, 2013

    Rzekłabym , że nawet mega - po tym co widzę co oni robią to nie wyjdą z niego )

    OdpowiedzUsuń
  14. Joanna Krzak03 maja, 2013

    Dzięki.

    A pomysłowe dzieci to dopiero skarb - zszyte 6 trójkątów a oni maja zabawę na pół dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Magdalena Wiśniowska03 maja, 2013

    Oooo miałam dawno, dawno temu podobny namiot - indiański wigwam, który zimą i latem był w ciągłym użytku :) Zimą oczywiście w domu. Świetny pomysł, dzieciaki uwielbiają chować się w namiotach. To teraz może skonstruujesz domek na drzewie??

    OdpowiedzUsuń
  16. Susanna szyje03 maja, 2013

    Oooo miałam dawno, dawno temu podobny namiot - indiański wigwam, który zimą i latem był w ciągłym użytku :) Zimą oczywiście w domu. Świetny pomysł, dzieciaki uwielbiają chować się w namiotach. To teraz może skonstruujesz domek na drzewie??

    OdpowiedzUsuń
  17. benkowo.blogspot.com03 maja, 2013

    acha, a już się bałam, że znowu coś się na tych blogach psuje i trzeba coś pozmieniać...u wszystkich ostatnio są jakieś problemy.. no porządek na wiosnę musi być:))

    OdpowiedzUsuń
  18. sagitta123.blogspot.com03 maja, 2013

    no ładnie

    OdpowiedzUsuń
  19. sagitta123.blogspot.com03 maja, 2013

    dzięki , czekam na kurs :D bo ja też się skuszę :D tylko zrobię głębszy dekolt

    OdpowiedzUsuń
  20. sagitta123.blogspot.com03 maja, 2013

    bo najbardziej cieszy mnie łączenie tkanin i dodatków - konstrukcja mniej :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Małgorzata K03 maja, 2013

    Ale ekstra! Jak byłam mała to robiłam sobie prowizoryczny namiot z krzeseł i koca :D A ten to jak prawdziwy, marzenie każdego malucha, a i duży może się tam skryć przed słońcem czy wiatrem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. www.IfGift.pl .03 maja, 2013

    Trzeba się przyzwyczaić do tego Twojego nowego narzędzia komentarzowego hihi. Wigwam pierwsza klasa! W sam raz na poprawę nastroju w ten nasz "upalny" długi weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapomniana Pracownia03 maja, 2013

    Ale dziwne te komentarze ja nie ogarniam takich rzeczy. Wiesz, ze z bloggera mają zniknąć obserwatorzy (tzn. ta usługa, nie że Twoi :P)

    Fajnie mały pomyka z tym różowym wózeczkiem ;D i namiot też super.

    Co do sukienki to jak to może być bez prucia, złego wszycia paska i wybielania? Niech się hartują inni ;P

    OdpowiedzUsuń
  24. Joanna Krzak03 maja, 2013

    Strasznie Ci dziękuje za miłe słowa :)
    hihi może może - napewno jej się spodoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. fajowy pomysł, szczególnie na upały :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dzieciaki mają radochę, więc jest ok! Znowu Mama się spisała! :) Możesz zrobić całą wioskę indiańską! :) Dzieciaki z sąsiedztwa z pewnością się skuszą, tylko jak ty to zniesiesz? :D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. benkowo.blogspot.com03 maja, 2013

    no czyli jednak same problemy:/ ciekawe kiedy i mnie dopadnie...

    OdpowiedzUsuń
  28. Katarzyna Banaś04 maja, 2013

    Super!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale świetny jest ten namiot!!! rewelaca :) A jaka frajda dla dzieciaków :)

    OdpowiedzUsuń
  30. wow zawsze chcialam taki namiot mega!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wasze komentarze to miód cud i malina :) Bardzo za nie dziękuje.