Kocyk wielce romantyczny.



  środa, marca 20, 2013    Etykiety:,,,,,, 

W najbliższym czasie, no dobra może nie najbliższym ale w tym roku , w mojej okolicy urodzi się naprawdę dużo dzieci...no i ciocia Asia musi ćwiczyć szycie prezentów dla nich.
:)

Teraz powstał komplecik organizer na szwarc , mydło i powidło, no i nawet pielucha się zmieści i jak krem nie będzie duży to jeszcze pakiet antyodparzeniowy się zmieści i pełen komfort będzie mieć brzdąc.
:)
A w sumie kuferek nie jest taki mały więc nawet aparacik się zmieści jak mama jest blogerką :)

Kołderka wykończona jest lamówką lnianą, różową. Podszytą ręcznie.
Na organizerze również dodatki z owej materii i nawet kokardka, żeby słodko było jak nie wiem. :)

Z uściskami dla przyszłych mam i powiew zdrowia!!










70 komentarzy:

  1. Jaki piękny komplecik! Szyjesz cuda dla dzieciaków, naprawdę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie mi miło czytać Twoje słowa, dziękuje.

      Usuń
  2. Wolę jak szyjesz sukienki, ale kocyk oczywiście jest potrzebny i to bardziej, szybciej. Dobrze mieć ciocię Asię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) to niedługo będą sukienki :D Tylko na zdjęcia czekają. :)
      dziękuje.

      Usuń
  3. haha, no właśnie ciocia Asia dobra rzecz na osiedlu ;-) świetny zestawik, każda mama doceni :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) hihihih muszę to mojemu sąsiadowi powiedzieć :D
      dziękuje.

      Usuń
  4. Chyba dla dziewczynki, bo te różyczki słodkie są :)
    Przypomniałaś mi, że też powinnam zająć się prezentami dla maluchów, bo w tym roku kilkoro w rodzinie nam przybędzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej tak, zdecydowanie jest za słodki jak dla chłopca.

      Usuń
  5. Piękny wiosenny komplet!! a co najbardziej pewnie mame ucieszy - praktyczny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za miłe słowa.

      Usuń
  6. Kokardka jest cudowna! A taki zestawik rzeczywiście bardzo przydatny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny komplecik.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i również pozdrawiam.

      Usuń
  8. Kocyk i kuferek mnie urzekły! Chciałabym wyróżnić Twoją twórczość w Liebster Blog. Zapraszam na mojego bloga po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje :) Miło mi niezmiernie.

      Usuń
  9. cudowny komplecik! :) piękny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, tak ćwicz, ćwicz choć Ty to chyba ćwiczyć nie musisz bo po prostu siadasz, szyjesz i wychodzi to co zaplanowałaś :) Taki zestaw w "angielskim, romantycznym stylu" wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) No ćwiczę ćwiczę :) już mam pomysł na następny :D

      Usuń
  11. Świetny pomysł-u mnie też pełno dzieci ma się urodzić i się tak zastanawiałam co kupić a tu proszę-świetny pomysł-muszę koniecznie pomyśleć o uszyciu czegoś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, najlepszy prezent robiony :D

      Usuń
  12. Ach, ta cudowna ciocia Asia, o nikim nie zapomni! Komplecik boski!

    OdpowiedzUsuń
  13. Joasiu gdzie Ty dorwałaś taki śliczny materiał?! I jednocześnie jakie zmiany w wyglądzie bloga! Czy dobrze rozpoznaję - czy to maszyna Tuła znalazła się między innymi na banerze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to tuła, a materiał sama nie wiem, gdzieś chyba z jakieś podróży wrócił ze mną, ja mam tendencję do kupowania tkanin jako pamiątek :) a nie np: kubeczka z napisem Paryż :D

      Usuń
  14. Jak fajnie jest być brzdącem i mieć taką kołderkę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi ale nawet bez kołderki fajnie być brzdącem :D

      Usuń
  15. O, jakie fajne zmiany u Ciebie na blogu :) A kuferek tez przeuroczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się , że przypadło Ci do gustu.

      Usuń
  16. piękny i kocyk i kuferek! aż szkoda że sama nie potrzebuję;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihi :) no szkoda szkoda, jednak fajnie być w przedziale wiekowym, który takich rzeczy wymaga :)

      Usuń
  17. Bardzo ładne zestawienie materiałów i ta kokardka - cudna. Czy organizer ma jakieś ukryte życie wewnętrzne :) znaczy kieszonki?
    Nie wiem jak Ty to robisz bo ciągle u Ciebie coś nowego powstaje. Jestem pełna podziwu !!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W środku jest pikowana podszewka biała w sumie w tym przypadku. I nie ma kieszonek, ale mogą być :)
      Miło mi.

      Usuń
  18. No :) wiem, co to znaczy poczucie bycia ciocią :) ale ciocia Asia znakomicie sprostała wyzwaniu! :) gratulejszyn :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuje dziękuje :) dla takich słów warto być ciocią.

      Usuń
  19. Jest bardzo romantycznie,kocham takie klimaty♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) miło mi że spodobało się. Ja też zaczynam lubić takie klimaty, są takie sielskie, anielskie.

      Usuń
  20. Bardzo ładny komplecik, najbardziej podoba mi się organizer :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny komplecik :) Taka ciocia jak Ty to skarb :D

    OdpowiedzUsuń
  22. idealne połączenie - jest praktycznie i przeuroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Asiu! Ty to masz sprawne rączki! SUUUUUPER!

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny zestawik!! Ja to się w ogóle nie mogę nadziwić jakie Ty Masz szyciowe tempo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dziękuje.
      Nie ma co się dziwić , siedzę w domu i dłubię :)

      Usuń
  25. bardzo piękny zestaw ;D lubię jak biały ścieg przebiega po czerwonym materiale. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tym ściegiem to śmieszna sprawa - niby takie nic a duży efekt :)
      Bardzo Ci dziękuje za miłe słowa.

      Usuń
  26. Piękny zestaw, ja też lubię to połączenie kolorów a czerwony to mój ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Bardzo mi miło , dziękuje.

      Usuń
  27. Super! Sliczna tkanina!

    OdpowiedzUsuń
  28. Dopiero dziś zauważyłam, że w konkursie startujesz, zestaw piękny ci wyszedł

    OdpowiedzUsuń
  29. Właścicielki takich pakietów będą wniebowzięte:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuje za miłe słowa.

      Usuń
  30. Komplecik przesłodki dla dziewczynki, a mnie się bardzo spodobało wykończenie lamówki przy suwaku... zygzakiem :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) a takie szaleństwo szyciowe :D

      Usuń
  31. Super te komplety ci wychodzą naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bardzo się cieszę :) w sumie to jest dla mnie największy komplement, że coś co robię może się podobać. Bardzo dziękuje.

      Usuń
  32. Zestaw pierwsza klasa! Bardzo mi się podoba. A ta kokardka jest cudna! Jestem ciekaw chłopięcej wersji... :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmmm podejmuję wyzwanie - wersja męska po świętach...ale jeszcze nie wiem których :D

      Usuń
  33. Ale świetny komplet! Sama bym taki przygarnęła, dla siebie bo do dzieci mi jeszcze trochę:) Wygląda prześwietnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuje.
      Na każdego przyjdzie pora :D

      Usuń
  34. To Ty jesteś Perfekcyjną Panią Domu!! Przyznaj się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Gdyby nie brać pod uwagę stosu nie wyprasowanego prania na kanapie czekającego od wczoraj, pokolorowanego obrusu na stole i nie pomalowanego balkonu...to tak przyznaję się ..to ja !! :)

      Usuń

Wasze komentarze to miód cud i malina :) Bardzo za nie dziękuje.