Ogłoszenia Prokocimskie

Zasuwak wszyty, Fale Dunaju poszły w zapomnienie, jest piękna czteropasmówka.  Czeremcha jest złota!!!I wogóle Wy wszystkie ratujące moje skołatane/pofalowane nerwy również, bardzo Wam dziękuje.
Kto jeszcze chce to się zapisuje na Candy , do jutra trwa ten proceder.  


Płaszczyki kolor biskupi, guziki od Joanki-Z gotowe!!
Czarna sukienka ze złotą nitką gotowa.
Brązowa spódnica gotowa.
Pokrowiec na laptopa.....aaa sorry tego jeszcze nie zaczęłam...

Zdjęcia w czwartek się zrobią...mój aparat wyjechał do spa :( ..więc będę molestować o zdjęcia taka jedną....więc wtedy będzie co będzie.

Komentarze

  1. Że co - że ja? Matko, rumienię się... Znaczy się - przyśpieszyć na blogu powinnam... Nie ma to jak dobry doping. Dziękuję ci, Joasiu!

    Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezmiennie podziwiam za tempo szycia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no to jestem ciekawa co tam wydumałaś w płaszczu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już nie mogę się doczekać tych zdjęć!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też czekam na zdjęcia!! :) Dzięki Twoim suwakowym problemom i ja się czegoś nauczyłam (przynajmniej teoretycznie ;) )

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wasze komentarze to miód cud i malina :) Bardzo za nie dziękuje.