Leci Ptaszek

Wiecie co, życie według mnie jest takie, że czasem trudno wiedzieć co będzie za jakiś czas i choć ma się jakieś plany, one się zmieniają, czasem się spełniają w formie pierwotnej czasem ewoluują. Ja generalnie lubię jak się coś dzieje...chyba mało uczestniczyłam w zajęciach dodatkowych jako dziecko i teraz sobie nadrabiam. Dlatego też powstał taki mały projekcik mój i mojej koleżanki. Koleżanka jest koleżanką poznaną przez nasze dzieci :) Bez moich dzieci nie mogłabym Wam w takim razie przedstawić Ptaszka. Więc przedstawiam Wam mój i koleżanki wspólny projekt. :)

A to nasze urocze logo :D

No i ptaszek ma na celu głównie realizację indywidualnych zamówień, jeśli jest coś Wam potrzebne a nie ma jak tego zdobyć a można uszyć lub wyciąć z filcu to my tu czekamy i jesteśmy gotowe podjąć wyzwanie.

Bo tak sobie siedziałyśmy na wakacjach wspólnych i postanowiłyśmy wypuścić owego ptaszka. No i leci sobie powoli jeszcze ...trzeba go trochę rozpędzić. Ale niech leci sobie w miarę sił swoich.

Moje dzisiejsze życie jest inne niż to rok temu, niż to 8 lat temu , a już na pewno nie przypomina tego sprzed 20 lat. Zresztą niedługo kończę lat 30...i jakie będzie wtedy nie wiem...mam nadzieje przywitać je z radością :)  a niech się dzieje wola nieba generalnie. Bo pewnych rzeczy się nie przeskoczy.

I porównując nasze życia dziś i wczoraj zapraszam Was do znalezienia różnic na zasłonkach, jednej z kilku produkcji Ptaszka.Zasłonki są ręcznie malowane, farby do tkanin. Jedna zasłonka ma krasnalka innego niż druga, różnią się kilkoma szczegółami.




Więcej można zobaczyć tutaj  - na Fb...jeju jak ja go nie lubię :D hihihi ale jak Cię nie ma na fb to Cię nie ma, nawet w bajce z Barbi te lale wrzucają jakiś filmik na youtuba i coś majstrują na fb  - obecne czasu :D
Póki co jest tam kilka spraw przedstawionych....ale nie ma jak awaria aparatu w trakcie robienia zdjęć hahhahaha ...także reszta wkrótce.

No i oczywiście zapraszam do lubienia, zamawiania itp itd.

Pozdrawiam z życzeniami spełnienia planów tych krótko jak i daleko bieżnych......no i dajmy się czasem zaskoczyć własnym planem i jego realizacją.

Komentarze

  1. lubię wyszukiwać szczegóły!:D widzę pomponik, portki, guziki, kolor góry no i trójząb;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Joluś.... Ty i 30? nie ma mowy, nigdy w życiu:) Ty na gorącą osiemnastkę mi wyglądasz:P:P:P
    A logo lecącego ptaszka... bajera:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Patent jest świetny zwłaszcza do dziecięcego pokoju :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ptaszka chciałam polubić na FB ale od paru dni nie mogę się z nim połączyć, więc proszę o cierpliwość (ja tez nie lubię fb, ale co zrobić?) :))
    Zasłonki świetne :)))
    A różnice to : pompon, widły, kolor kubraczka, guziczki i porcięta :)))
    Wygrałam? :)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wasze komentarze to miód cud i malina :) Bardzo za nie dziękuje.