Wyróznienie i 11 pytań

AA i jeszcze śmię przyszpanować, że dostałam wyróżnienie od Kreatywnej Goni za co bardzo dziękuje. Bardzo to miłe.

Dodatkowo powyższa Kreatywna zaprosiła mnie do zabawy w 11 pytań.

Na jej pytania odpowiem.

Pytania są takie
1.Napisz parę słów o sobie
2.Jakim jednym słowem byś określiła siebie?
3.Co Cię skłoniło do utworzenia bloga?
4.Czy często czerpiesz inspiracje z innych blogów?
5.Czy nawiązałaś znajomość z kimś z bloga?
6.Jakie masz hobby?
7.Co robisz w wolnym czasie?
8.Czy bierzesz udział w candy?
9.Udało Ci się coś wygrać w candy?
10.Jakie  masz porady,uwagi odnośnie bloga?
11.Jak Ci się podoba ta zabawa?
 
1. Jeśli  chodzi o pierwsze pytanie pozwolę sobie podać źródła , gdzie wcześniej pisałam o sobie - wszak żakiet na jutro jeszcze nie skończony a wieczór się powoli zmienia w noc.. więc tu i tu o mnie jest co nieco.
2. Nie umiem za dużo mi do głowy przychodzi.......ale po ostatnim seansie z kung fu Pandą w tle..moge rzec, że jestem mocarna. :)

3. Żeby nie zwariować z trójką dzieci w domu :) 

4. Rzadko. Lubie oglądać, owszem, czasem oprzeć się nie mogę żeby zgapić, niektóre z rzeczy które widzę u Was to aż mi dech w piersiach zapierają...ale robię to wszytko dlatego żeby było wyjątkowe, jedyne , szczególne i z moim sercem a nie kogoś.

5.Nawiązałam i są to takie znajomości że hohoho :) Nie spodziewałam się, że w tak krótkim czasie i po niewielkim jednak kontakcie można być tak polubianym i tak polubić. :)

6.A jakieś 8 milionów hobby mam. :) Czytanie książek, jazda konna, jazda na nartach, szycie :) , gotowanie, zdobienie tortów, moje dzieci, robienie coś z niczego - to po moim dziadku alias MacGyver, przyjęcia na min 15 osób, moi przyjaciele, trening siłowy :) i ...i..i..i..i.i.i

7.Rzadko mam wolny czas...zawsze sobie coś wymyślę do roboty.

8. Biorę.

9.Udało.

10.Brak. Raczkuję w tym temacie.

11.Zabawy łańcuszki nigdy mi się nie podobały tak do końca i to chyba nigdy się nie zmieni.


Dlatego , że patrz pkt11 i ostatnio dużo tego typu zabaw się przewija to nie będę nikogo nominować, ale postawie Wam 11 pytań, odpowiadajcie jeśli chcecie w komentarzach. A osoba która odpowie na wszystkie 11 pytań poprawnie dostanie ode mnie niespodziankę.

1. Gdzie została zbudowana 5 cementownia na świecie??
2. Co to jest masło sklarowane??
3. Ile wynosi pierwsza prędkość kosmiczna??
4. Czy chciałabyś/chciałbyś osiągnąć drugą prędkość kosmiczną.
5. Kto wykonuje utwór "head with wings"??

Dobra będzie 5 pytań bo mi już głowa nie pracuje najlepiej...a żakiet jak powyżej. :)
Niech będzie 5 odpowiedzi :)

Komentarze

  1. Ufff....szczerze to się bałem, że będę nominowany ;-) A tak to loozik :)

    1. Cementownia Grodziec.
    2. Masło sklarowane to oczyszczone masło, na patelni trzeba podgrzewać i zbierać to z wierzchu aż będzie zostanie nam ładne klarowne :) Lubię gotować to wiem :)
    3. Dużo ;)
    4. Nie, bo nogi by mnie bolały. Na motorze raz jechałem jako plecak i to chyba była pierwsza kosmiczna, jak zszedłem to nie szedłem, bo równowaga za motorem nie nadążała ;)
    5. Nie wiem, ale zaraz sprawdzę na jutjube, może mi się spodoba :)

    Daję szansę innym!

    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do 4 . hiihihihihi :)

      A z ciekawostek to ja mieszkałam 20 lat 100m od tej cementowni, Bogu dzięki już nieczynnej. Bo gdy była czynna to wokoło była zima cały czas - znaczy pył się unosił i opadał, a że to wapno to było biało.

      Usuń
  2. 8 milionów hobby - jakbym czytała o sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi hi widzę,że nie tylko mi nie do końca odpowiadała ta zabawa;)pozdrawiam serdecznie koleżankę po fachu:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba dla każdego prowadzenie bloga to jakaś odskocznia od codzienności. Fajnie robić coś co się chce, a nie musi.

    OdpowiedzUsuń
  5. są zabawy mniej i bardziej ciekawe - jak życie - ja za książkową DZIĘKUJĘ, bo wciąż mi siedzi w głowie, O!
    A w kwestii odpowiedzi, poddaję się - nawet klarować masła nie potrafię, za to jeść, a owszem :))) Najchętniej niesklarowane, na świeżutkim wiejskim przylepku i z pomidorem solonym ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam to 5, to chyba Morphine ,coś mi się kojarzy..:-) No i wiem co to masło sklarowane. Prędkości kosmicznej raczę nie próbować, ale chciała bym żeby ją osiągała moja córa wybierając się rano do szkoły....,

    OdpowiedzUsuń
  7. hahahahaha - kocham te Twoje pomysły, nie lubi łańcuszków (nie tylko Ty :D) i odwróciła kota ogonem, robiąc swój quiz :D

    Bartas - z odpowiedzi na punkt czwarty się uśmiałam :D
    Maryś - klarowanego masełka już się nie smaruje na chlebku :))))) (też się uśmiałam)
    ZłotyKot - i z tej córki rano do szkoły się szykującej też... bo mojej młodszej by się to samo przydało :D

    Jest 2:44, więc nie mam siły szukać odpowiedzi, ale wiem co to masło sklarowane i po co się je klaruje :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobry pomysł na łańcuszki :)!!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wasze komentarze to miód cud i malina :) Bardzo za nie dziękuje.