Short press

Sukienka dla Siostrzenicy przeszła małą zmianę...jakaś taka smutaśna mi się wydawała. Teraz wygląda tak :



Druga sprawa to pidżama dla Ani. Miałam pomarańczową dzianinę wygrzebaną w otchłani  Babci szafy jakieś 4 lata temu...niby fajna i wogóle ale coś z nią było nie tak. Wydawała mi się mało elastyczna. Postanowiłam uszyć z niej pidżamki dla Ani. Ma ich całą serię, z długim rękawem , z krótki, z nogawkami krótkimi i długimi, ze zwykłymi rękawkami i motylkami. No dużo było tego materiału. Po pierwszym praniu okazało się, że dzianina jest super...a ja się mogłam co najwyżej w noc cmoknąć.


I jeszcze sukienka ta na ludziu. :) a dokładnie na mnie. :)



Komentarze

  1. FAjna sukienka dla siostrzenicy, fajne pizamki, ta na ludziu tez, tylko ja bym ją skróciła, niech ludź nogi pokazuje, bo ma co!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka, która masz na sobie jest bardzo ładna. Czy to wykrój z Burdy 2/2011? Bo wygląda bardzo podobnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Model 101 z Burdy 2/2011 masz to oko :) to ta którą Ty będziesz mieć w groszki tylko chyba ty bez rękawków takich przedłużonych. Bardzo mi ten model jakoś się podoba, że już dwie w szafie wiszą.

      Usuń
  3. Sukienka Fanta Lola - mniam. Materiał śliczny i świetnie skomponowany, a krój, nonono - fiu fiu
    Siostrzenicowa przerobiona z tą wstążeczką równiej, jak i piżamki, a ja dziś zrobiłam ekspresową szarlotkę, podzielę się przepisem - wyszła znakomita ;)))
    I odfruwam w niebyt - niebawem powrócę ze wzmocnionymi skrzydłami zaległości nadrabiać!
    No i pidżamki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och a Wojtek ma urodziny we wtorek i jem głównie od wczoraj bo goście goście goście i jedzenie..więc choć czekam na przepis to dobrze że nie dziś :)

      Usuń
  4. Wszystko cudowne! I ta piżamka, fantastyczna. Na pewno fantastycznie się w niej śpi :))

    Co do sukienki, to góra odważna a dół już nie! Jak to? Nogi pokazywać ;-)) A na ludziu prezentuje się fenomenalnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukieneczka i piżamka są prześliczne, a dziewczynki na pewno zadowolone. Za to sukienka rewelacyjna, taka słodka i letnia.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wasze komentarze to miód cud i malina :) Bardzo za nie dziękuje.