Życzenia

Tak trochę w środku Świąt...ale jakoś tak zrobiło mi się łyso w pewnym momencie świętowania, że nie miałam czasu życzyć Wam wszystkim blogerkom i blogerom ( póki co jeden ujawniony :)) wesołych Świąt.
Mam nadzieje, że czas już spędzony i ten który przed Wami dostarczy Wam mnóstwa radości i ciepła od innych. Że nie zabraknie miłości i błogości z faktu, że mamy się z kim dzielić Święconką. Pomijam kwestie religijne, bo według mnie jest to bardzo osobista kwestia i dodatkowo przy moim Świątecznym stole zasiadają osoby z 4 kręgów religijnych więc jestem pewna, że bez względu na wszystko każdy może ze Świąt wynieść dobro i radość.
Czego Wam i sobie życzę.   

W tym roku taki goły królik nie może hulać po dworze - u mnie sporo śniegu za oknem..niestety..nie mogłam wam w warunkach polowych zaprezentować nowego płaszcza Ani...ale co się odwlecze....., więc mokrego dyngusa w warunkach domowych życzę!!!     

Komentarze

  1. Niech te Święta Wielkanocne będą pełne nadziei i wiary,
    Niech Chrystus Zmartwychwstały przyniesie
    wiosenne kwiaty radości, miłości, spokoju i szczęścia.
    Ciepłych, pełnych radosnej nadziei Świąt
    Zmartwychwstania Pańskiego,
    rodzinnego ciepła i radosnych spotkań przy wielkanocnym stole

    OdpowiedzUsuń
  2. Pogodnych świąt i mokrego dyngusa! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych! :))) U nas na szczęście słońce i brak śniegu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze odwzajemniam nie w czas - ale może i dobrze, bo ja bym chciała byśmy byli dla siebie i nie od święta zawsze dobrymi człowiekami ;))))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wasze komentarze to miód cud i malina :) Bardzo za nie dziękuje.