Ulubione seriale

Dziś do zabawy mającej na celu zdradzenie jakie to lubimy seriale zaprosiła mnie Monika Magdalena :) Danke Ci.:)
A jeśli chodzi o seriale , to:
Number ONE : Mentalista - normalnie godzinami mogłabym patrzeć na kogoś z podejściem takim do życia, który staje wobec wielu okropnych rzeczy, a potrafi sobie godnie z tym żyć. A agent Cho - na niego to po prostu mogłabym się gapić .:)
2. Miasteczko Twin Peaks - za wszytko , wogóle cenię Davida Lyncha.
3. Zakazane Imperium - ja jestem fascynatką mafii, jak zostałam chrzestną to się ze mnie wszyscy śmiali, że w końcu jestem matka chrzestną :)
4. Przyjaciele - no lekki, miły, przyjemny, śmieszny
5. Good wife - ta Pani jest taka urocza, a Kalinda jak burza zostawia ślad, i taki dopracowany według mnie jest ten serial.
6. Desperate Housewife - Bo życie nigdy nie jest takie jak wygląda i czasem trzeba się mierzyć z rzeczami ponad siły
7.Dr.Monk - przyjemna fabuła, stawianie czoła swoim fobią - pozytywne.

A że nie mam telewizji w domu to raczej Klanu nie wpiszę .
A poza konkursem to teksty z Mody na sukces potrafią zabić (oczywiście śmierć poprzez uduszenie się w śmiechu).
np:
1.
Eric: Boże! Oni mają romans?? (Morgan i Ridge)
Stephanie: Nie, spali ze sobą tylko raz.

2.
Brooke do Bridget: Przeżywałam kryzys!
Bridget: Przeżywasz kryzysy od urodzenia!
Brooke: Jak sama zostaniesz matką dziecka Nicka to zrozumiesz!
Bridget: Horror być matką dziecka, którego tatuś ugania się za babcią!

3.
Brooke do Stephanie: W niczym się nie różnisz ode mnie! Jesteś dziwką, kłamczuchą i hipokrytką.

W sumie to nawet nie wiem kto jest kto,ale to raczej nie jest potrzebne :)

A zasady zabawy są takie:
Zasady:
1) Umieść logo zabawy na swoim blogu
2) Napisz przez kogo zostałeś/aś zaproszona/y
3) Zaproś co najmniej 5 osób do zabawy
4) Wymień i opisz swoje ulubione seriale
  

To jeszcze zapraszam(postaram się nie zapraszać już zaproszonych)
5.Lala


Choć nie jestem fanka zabaw łańcuszków ale co mi tam :) Pozdrawiam.

Komentarze

  1. Ślicznie dziękuję za otagowanie :) W owej zabawie jednak udziału nie biorę bo seriali nie oglądam :] Tiaa dziwne toto ale jakoś mnie to nie kręci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie dziwne :)ja wogóle nie mam telewizji, więc trochę rozumiem A seriale powyższe oglądam do szycia, że tak powiem , czyli jednym uchem i jednym okiem :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Wasze komentarze to miód cud i malina :) Bardzo za nie dziękuje.