Modne krawiectwo



  piątek, lutego 17, 2012    Etykiety:, 
Z tytułu, że jestem bardzo sympatyczną osobą :) przynajmniej mówię sobie to do lustra codziennie rano  :) dostałam w spadku po pewnej krawcowej jakieś dwa metry gazet. Najstarsza była z 59 roku ...uuuu . Zostawiłam jakieś 50cm. Część była już totalnie zmasakrowana przez czas, jednak ponad 50 lat potrafi zrobić swoje z papierem.


W zbiorach było "Modne krawiectwo" , "Przyjaciółka" i kilka Burd.

To jakbym chciała strzelić jakiś mundurek :)

 Dowcipy też się znalazły.
 Trochę o ówczesnej telefonii komórkowej można się dowiedzieć.

A w "Modnym Krawiectwie" uderzyły mnie dwie rzeczy - bardzo dużo modeli męskich, a nie tak jak w Burdzie teraz coś się pojawi od wielkiego dzwonu, a druga rzecz to owi Panowie w 99% palą papierosa.







 Rozwalił mnie też artykuł "Moda dotarła do wsi,  lecz nie u nas" -  tak jakby mieli na wsi na golasa biegać.
A to moja faworytka ze wszystkich magazynów - jest cudna.

A tu kilka ładniejszych według mnie modeli.













A na koniec rada :)

I BASTA!!!

16 komentarzy:

  1. Piękny spadek :) Znalazlas tam coś co napewno uszyjesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta niebieska sukienka mega mnie kusi. I są jeszcze sportowe rzeczy zimowe a to po ostatnim wyjeździe i obserwacjach jak beznadziejne są kombinezony zimowe chyba się skuszę.

      Usuń
  2. Szczesciara, takie skarby dostac. Za milion piecset sto dziewiecset lat beda kosztowaly majatek! I musze powiedziec, ze TWoja faworytka jest tez moją::))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, że to szczęście :) Moja córa się dziwiła bardzo czemu cieszę się z takich brudnych gazet ale co tam. :) A nie wiem czy wcześniej nic ich nie zje :) i majątku na nich nie zbije.

      Usuń
  3. Burda z 59 roku to prawdziwy rarytas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ramach sprostowania Burdy są z lat 90 już w większości, czyli 'wspaniałe' szerokie ramiona, a im szersze tym lepsze brrrrr, a Modne Krawiectwo od 59 roku.

      Usuń
  4. O Boże jakie cuda!! Ah szczęściara z Ciebie, taki prezent to tez bym chciała :) Te sukienki sa cudowne - prawdziwy rarytas :) Telefon komórkowy mnie rozbroił, fajna cegła (2w1 - samoobrona). Moda dla Panów z najwyższej półki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ten telefon to prawdziwa broń :)

      Usuń
  5. Uwielbiam stare modowe czasopisma, ponieważ posiadają piękne modowe zdjęcia i rysunki no i są trochę bardziej ludzkie w sensie modelki wyglądają jak kobiety a nie jak jakieś klony i pokazują też że moda jednak to zamknięte koło i w sumie już wszystko zostało wymyślone tylko odpowiednia epoka inaczej ją interpretuje, mnie zainteresowała moda męska w Twoich zbiorach!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Koło się już zrobiło i może dlatego niektórzy wymyślają jakieś cuda..bo nic nowego już się nie da. A z tych modeli męskich jestem szczególnie uradowana. Bo Burda ma braki. A tu takie eleganckie wszystko.

      Usuń
  6. Ale Ci zazdroszczę! Jakie piękne sukienki! Cacuszko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gazety, gazetami fajne... ale jak ty świetnie szyjesz. Pierwszy raz widzę Twojego bloga, chcialabym tak umieć !

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale skarby! Żeby teraz choć raz do roku wypuścili Burdę męską... Kiedyś chyba więcej szyło się męskich ubrań na miarę i stąd ta mnogość wykrojów. Teraz jak chce się męskie wykroje to niestety trzeba nauczyć się samemu je tworzyć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. A gdzie teraz ja taki ochraniacz kupię ;( Fajna kolekcja, zazdroszczę. A takich jak ta niebieska princeska to u mnie pod dostatkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolekcja cudna! Ja od jakichś dwóch lat kompletuję swoją mozolnie ;)

    Moja mama ostatnio pomaga zbierać makulaturę do kościoła... na studnię w Afryce... no i będąc u mnie zobaczyła Burdy na stole i mówi "ooo ja takie z wykrojami, to na makulaturę dałam, bo mi sąsiadka dała"

    !@#$%^&* - nauczka dla mnie, że nikomu w rodzinie nie mówię, że bloguję... no ale i tak już teraz mama wie (mimo, że nadal nie wie, że bloguję ;P), że pod żadnym pozorem nie wolno wyrzucać gazet z wykrojami, bez pytania mnie o zgodę! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ ty masz skarby i tak patrzę i patrzę i się zastanawiam czy one były w tamtych czasach takie wąskie w ramionach czy to taki krój i rysunki bo szczególnie na rysunkach to widać.
    Sukienka w biało-czarną kratę z czerwoną wypustką obłędna dzięki dekoltowi:]

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze to miód cud i malina :) Bardzo za nie dziękuje.