Burda 2/2012 zawitała do mych drzwi.

No lutowy numer mną zawładnął. Kilka sukienek - na mur beton uszyje.  Jednego żałuję co do tego numeru, że dopiero teraz pojawiły się takie śliczności dla kobiet w ciąży, a ja raczej już nie planuje. Na razie trójka dzieci mi wystarcza. Absolutny numer jeden tego numeru to :


W połączeniu z szarymi spodniami dresowymi wygląda przefajnie.A dla mnie matki polki w sam raz :)



A wogóle wszystkie są super.
A taki komplecik na wakacje cud miód.
I sukienki dla dziewczynek po prostu cudne.
Zaliczam ten numer do gwałcąco udanych.
No i chyba ucałuje listonosza, że już dziś Burda jest u mnie.
Ach tylko mieć czas to wszytko zrobić. A najwyżej nie będę już wogóle spać. Porzucę jedynie jakieś 5 godzin snu dziennie bo i tak więcej mi nie jest ostatnio dane :)

Komentarze

  1. Ta sukienka z trójkątami zjawiskowa jest, i pewnie ciuszki ciążowe tej fajne a wszytsko w tym temacie jeszcze przede mną więc pędzę dziś do kiosku i zazdroszczę troszkę, że numer miałaś juz wczoraj.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że mamy te same faworytki czyli żółta spódnica i kolorowa sukienka z cięciami:) Wiesz co ale długość żółtej spódnicy to mnie martwi BO żeby te wszystkie ciecia były dobrze wyeksponowane to ona musi być do połowy łydki - a ja w takiej długości wyglądam fatalnie :/ Jak ją skrócę to nie będzie cieć czyli i tak źle i tak niedobrze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może zrobić węższe pasy te na udach i od razu się skróci spódniczka a cięcia zostaną.

      Usuń
  3. Ja uszyłam tą sukienkę z cięciami, ale ja taka doświadczona jak wy nie jestem :( zobaczcie
    http://zakatekjoli.blogspot.com/2012/02/kolorowa-sukienka.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wasze komentarze to miód cud i malina :) Bardzo za nie dziękuje.