Gwiazda

Sezon szopkowo- przedstawieniowy w przedszkolach wre i z tego tytułu szybko szybciusieńko musiał powstać kostium gwiazdki. Generalnie w przedszkolach gorąco i emocje podczas występu dają dużo ciepła więc nie mógł być to strój zbytnio zabudowany, jak np: strój malinki w ostatniej Burdzie - pomijając, że jest przecudny. Jakoś bardzo mi przypadł do gustu. A że mało czasu to powstała szybciutka kiecuszka, a dodatki gwiazdka spineczka i gwiazdka najprawdopodobniej doszyta na brzuszek, póki co do rączki, właścicielka zdecyduje.A najbardziej gwiazdkowy to jest kolor, a głównie fakt że niemal świeci w ciemności jak to u gwiazdek bywa. A Ania służy swoim ciałkiem jako model, bo do właścicielki nowej dotrze wieczorem.



Komentarze

  1. Piękna gwiazdka, a kolor oj na prawdę bardzo gwiazdkowy- super, będzie świecić:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gwiazda jak się patrzy :) Ja szyłam strój dla anioła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Longredthread: widziałam widziałam. Uroczy jest.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale jestem uroczą gwiazdką!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najjaśniejsza gwiazdka jaką widziałam :) Prześliczna dziewczynka i z tą gwiazda wygląda UROCZO!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wasze komentarze to miód cud i malina :) Bardzo za nie dziękuje.