Konkurs Łucznika - konkursowy płaszczyk

Zdecydowałam się przesłać na konkurs Łucznika płaszczyk. Generalnie płaszczyk idzie w ręce mojej przyjaciółki bo ja na ten sezon zimowy wyczerpałam limit okryć wierzchnich :). Jest z materiału zakupionego w Leroy Merlin i jest takim grubo tkanym lnem. Ale nie poszedł na zasłony tylko na ten płaszczyk. Jego mega pomarańczowa barwa nie może nie nastrajać pozytywnie gdy tak szaro już za oknem :)




Konkurs trwa do 30 października więc jeszcze jakby ktoś chciał się zgłosić to tutaj.

Komentarze

  1. Plaszczyk super i w takim energetycznym kolorze, trzymam kciuki za wygrana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja!!! Świetny fason i bardzo aktualny kolor
    ! Życzę zwycięstwa w konkursie i zapraszam do mnie po kosmetyki na rocznicowe candy:) Może szczęścia też chodzą parami. Pozdrawiam. Ula

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wasze komentarze to miód cud i malina :) Bardzo za nie dziękuje.