Zasoby

Zrobię małą prezentację czym i z czym szyje. Generalnie nie jest to nic specjalnego..ale działa i działa cuda:)



Maszynę i overlock dostałam w prezencie. Maszyna była nawet prezentem ślubnym co nie koniecznie uradowało strasznie mojego męża :)




No i wstążki, gumki, guziki i inne sama nie wiem skąd się biorą w moim domu :)

Koszyczek na szyte rzeczy, bo przeważnie szyje kilka rzeczy na raz.





A to mały zestaw Burd i innych gazet z wykrojami.
Następnym razem już pokaże jakieś konkrety.

Komentarze

  1. A tu jest ta Twoja maszyna - no to nic nie umiem powiedzieć, podpowiedzieć kurcze, ale zawsze jak miałam problem, to dzwoniłam pod "gorącą linię" prosto do źródeł Łucznika i tam mi Pan wyjaśniał dużo "zdalnie" - i o ile na jakość ich produktów mogę pomarudzić, to na ten serwis mniej ;)))
    Zachodzę w głowę jak Ci pomóc, kurczaki...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wasze komentarze to miód cud i malina :) Bardzo za nie dziękuje.